Playoff-kampe mod Hobro IK fastlagt

Der venter sæsonens to vigtigste kampe, når de kongeblå tropper skal op imod Hobro IK om overlevelse i Superligaen over to opgør. De to kampe er blevet fast til mandag d. 13. juli kl. 19:00, hvor vi starter i Hobro. Dermed slutter vi hjemme mandag d. 20. juli kl. 19:00, hvor Lyngby Stadion danner rammen for den afgørende kamp, og vi glæder os til at byde jer velkommen til det spændende opgør.

Vi har endnu ikke systemet for tildeling af billetter og billetsalg klar. Partnere og sæsonkortholdere vil modtage særskilt information på mail, og lige så snart vi har det præcise system klar, så melder vi det ud.

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.