Partnere sørger for fri entré til SønderjyskE-kampen!

På onsdag venter sidste opgør i gruppespillet, når SønderjyskE gæster Lyngby Stadion, hvor De Kongeblå kæmper for hjemmebanefordel i playoff-opgørene mod Hobro IK. Til kampen vil der fri entré for alle.

Lyngby Boldklub er inde i den afgørende fase af en spændende sæson – og selvom resultaterne på det seneste har været svigtende, så ændrer det ikke på indtrykket fra før corona-pausen af en overordnet god sæson med flotte kampe, fremgang i sponsorer og mange tilskuere på lægterne. Det er også det indtryk, vi vil slutte sæsonen af med – og derfor har fem af klubbens partnere købt samtlige billetter fri til onsdagens opgør mod SønderjyskE. Derfor kan vi nu invitere hele byen på gratis fodbold, så drengene inde på banen kan få det bedst mulige rygstød frem mod de afgørende kampe!

HENT DIN GRATIS BILLET HER.

Det er hovedsponsor Jetbull samt toppartnerne Brolægning Sjælland, Blue Energy, Johannes Fog og kampsponsor Lokalbolig, der har købt kampen for at fremhæve støtten og opbakningen til Lyngby Boldklub. Både vores partnere og vi håber at se mange af jer, så vi sammen kan jagte point mod et pokalvinderne og få det bedst mulige afsæt inden playoff-kampene mod Hobro.

Du kan maksimalt hente fem (5) billetter til kampen, og de hentes via vores webshop: shop.lyngby-boldklub.dk. På Lyngby Stadion vil der stadig være reduceret kapacitet, og vi kører efter først-til-mølle princippet – alle sæsonkortholdere har dog fået en fordel og har kunne trække billetter hele dagen.

Bemærk at ALLE skal ind via shoppen og hente deres billet – der er IKKE adgang til kampen mod fremvisning af kort.

Foto (c) Per Kjærbye, fodboldbilleder.dk