Trods Coronakrise: Blue Energy har Lyngbys ryg

Lyngby Boldklub og energiselskabet Blue Energy indgår et nyt partnerskab, der sætter Blue Energy på ryggen af blandt andet førsteholdstrøjen de næste 3 år. Partnerskabet gør Blue Energy til Eksklusivpartner i Lyngby Boldklub.

Aftalen er en rigtig god nyhed i en tung corona-krisetid. Og der er da også blevet arbejdet hårdt – og hjemmefra – for at lande aftalen, der sender Blue Energys logo på førsteholdstrøjen, akademiets spilletrøjer samt kamptrøjerne i hele moderklubben de kommende tre år.

”Vi har sammen med Blue Energy bygget et rigtig spændende partnerskab op, hvor Blue Energy får markant synlighed på førsteholdstrøjen. Samtidig har vi indbygget en række kommercielle målsætninger, der gennem aktivering kan gøre aftalen til en af de største i klubben. Vi er glade og stolte over vores nye aftale, og at vi netop nu kan præsentere et så stort partnerskab” fortæller Andreas Byder, adm. direktør i Lyngby Boldklub.

Kongeblå strøm

Det nye partnerskab er kommet i stand via onlinemøder og uden så meget som et eneste håndtryk parterne imellem. Det er dog ikke det eneste, som klubbens fans og medlemmer skal lægge mærke til. Aftalen indeholder nemlig også et betydeligt kontant bidrag til klubben for hver kunde, der skifter til Blue Energy.

Blue Energy og Lyngby Boldklub lancerer sammen en skræddersyet pakke til klubbens interessenter, og at Blue Energy nu både kan tilbyde 100% klimavenlig strøm og 100% kongeblå strøm glæder selskabets kommercielle direktør Mathias Christensen:

”Lyngby Boldklub er en rigtig spændende klub med en lang række af de værdier, som vi identificerer os med. Det handler om fællesskab, bæredygtighed og grøn omstilling, som vi også tænker os selv ind i. Og så er klubben ved at blive et samlingspunkt for hele byen med et projekt, som vi meget gerne vil være ambassadører for, på samme måde som Lyngby Boldklub bliver en stærk ambassadør for Blue Energy. Dette har potentiale til at blive en kanon god forretning for begge parter, og så gør det jo heller ingenting, at vi begge er blå i udtryk og overbevisning. Vi glæder os til at sprede god kongeblå energi sammen med Lyngby Boldklub” fortæller Mathias Christensen.

Andreas Byder supplerer:

”Vi håber selvfølgelig, at mange fans og medlemmer omkring klubben vil støtte op om den nye aftale med Blue Energy med samme begejstring, som Blue Energy har vist overfor Lyngby Boldklub ved at indgå denne aftale netop nu.”

”Vi ser den her aftale som et rigtig flot signal til alle omkring klubben, og det er selvsagt et meget positivt tegn, at vi trods krisen stadig kan mærke troen på vores projekt, og at vi også er blevet belønnede for at holde vores kommercielle fokus gennem krisen” fortæller Andreas Byder.

Vil du støtte op om det nye partnerskab kan du allerede i dag blive kunde hos Blue Energy, der varetager hele den bøvlede proces med opsigelse hos dit tidligere selskab. Du kan blive kongeblå strømkunde ved at klikke her:

Privatkunde

Erhvervskunde