U19-cheftræner stopper i Lyngby

U19-holdets cheftræner Christian Sørensen stopper i Lyngby Boldklub med øjeblikkelig virkning. Baggrunden er, at Lyngby Boldklub har modtaget en opsigelse fra Christian Sørensen, da han har fået job i en anden klub. Derefter er parterne blevet enige om en fritstillelse pr. dags dato.

“Christian har været en del af klubben i stort set hele sit liv, og vi er selvfølgelig ærgerlige over og kede af, at Christian ikke skal fortsætte hos os. Omvendt er vi glade for at sende Christian videre til spændende nye inputs, og har stor respekt for ønsket om at prøve noget nyt – også selvom det er uden for Lyngby Boldklub. Vi ønsker Christian held og lykke” fortæller sportschef Birger Jørgensen

Christian Sørensen har været i klubben som først ungdomsspiller – og siden børnetræner, ungdomstræner og elitetræner. I alt 24 års tro tjeneste i kongeblåt for den unge træner, der har tilbragt de sidste 15 år på sidelinjen.

Lyngby Boldklub ønsker Christian Sørensen held og lykke fremover.