Hvilken Lyngby-kamp kunne du tænke dig at gense i dens fulde længde?

Kunne du tænke dig at genleve kampen mod Helsingør, hvor Nicolai Geertsen sendte os i playoff på magisk vis, eller den efterfølgende kamp, da Frederik Gytkjær stangede os i front mod Vendsyssel i revanche-kampen? Eller en helt tredje?! Så har du nu muligheden!

Mens vi venter på, at vi igen kan begynde at spille fodbold i ind- og udland, så tilbyder Divisionsforeningen og TV-rettighedshaverne nemlig en mulighed for, at I kan få tilfredsstillet jeres fodboldabstinenser, da de vil vise nogle jeres absolutte favoritkampe gennem årene fra 3F Superligaen og Sydbank Pokalen!

Skriv i kommentarfeltet på Facebook, Instagram eller Twitter, hvilken tidligere Lyngby-kamp, du allerhelst vil gense i dens fulde længde – og hvorfor netop den.

STØT DEM DER STØTTER OS HER

Kun danske kampe fra 1998 og frem
Det gælder dog kun kampe fra 1998 og frem, for det var på det tidspunkt NENT fik rettighederne – og altså kun Superliga- og pokalkampe. Blandt alle jeres forslag vælger vi tre, som lægges til afstemning, og TV viser den, som får flest stemmer – altså forudsat, at kampen stadig kan findes i TV-arkiverne. Afhængigt af, hvem der havde rettighederne, vises kampen på TV3 SPORT og Viaplay (Nent) eller på Eurosport2 og dplay (Discovery), og vi fortæller selvfølgelig hvor og hvornår.

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.