Ny information vedr. revideret anbefaling fra myndighederne

Den danske myndigheder har her til formiddag lanceret en række nye tiltag og anbefalinger i forhold til at forebygge spredning af coronavirus.

En af anbefalingerne er, at events med mere end 1.000 gæster enten udskydes eller aflyses. Lyngby Boldklub er i dialog med Divisionsforeningen og turneringsadministrationen om konsekvenserne af denne anbefaling, og har foreløbigt ingen yderligere kommentarer end, at vi afventer en central anbefaling og/eller beslutning.

Vi har noteret os, at FC København har udmeldt at kampen i Lyngby spilles uden tilskuere. Dette kan være et udløb af den centrale beslutning, men det er endnu ikke endegyldigt besluttet. Divisionsforeningen vil sammen med klubberne kommunikere de helt konkrete konsekvenser for afviklingen af kampe i 3F Superligaen, når sagen er endeligt belyst.

I mellemtiden arbejder Lyngby Boldklub på højtryk for at få overblik over de praktiske spørgsmål og forhold omkring afvikling af kampe samt billetsalget. Følg med på hjemmesiden for ny info.