Kommende kampe bliver for lukkede døre

I dag meldte regeringen ud, at de på grund af risikoen for smitte med coronavirus opfordrer til, at arrangementer med mere end 1.000 deltagere udskydes eller aflyses. Det betyder for dansk fodbolds vedkommende ikke, at kampene i den kommende runde aflyses eller udskydes. Men det betyder, at dansk fodbold følger myndighedernes opfordring og spiller uden tilskuere i de kommende runder. Dette påbud gælder foreløbigt til udgangen af marts 2020 og bakkes op af alle klubber.

For Lyngby Boldklub betyder det, at de sidste tre spillerunder i Superligaens grundspil afvikles uden tilskuere. Det gælder udekampen på søndag mod AaB, hjemmekampen den 15. marts mod FC København samt udekampen den 22. marts mod Hobro IK.

Vi anbefaler at holde dig orienteret løbende på lyngby-boldklub.dk samt at følge Sundhedsstyrelsens anbefalinger.

Har du spørgsmål er du velkommen til at sende os en mail på kundeservice@lyngby-boldklub.dk.

Information vedrørende kampen mod FC København
Kampen mod FC København den 15. marts kl. 16 spilles for lukkede døre. Det betyder, at billetsalget pr. dags dato er suspenderet. Alle billetkøb, der allerede er gennemført, refunderes naturligvis – dette vil ske hurtigst muligt og maksimalt inden for de næste syv dage.

Hverken fanbaren, klubhuset eller Carl Ras Loungen vil være åben for gæster. Det vil kun være de to holds officielle repræsentanter, akkrediterede journalister, klubbens medarbejdere samt tv-produktionsfolk og teknisk personale, som vil være til stede under kampen.

Kampen transmitteres helt uændret direkte på Canal 9 og Dplay.