De nye kreative Lyngby GIFs er landet!

Vi lancerede i efteråret en række nye GIFs med vores elskede Lyngby-spillere, som er blevet taget godt imod og er blevet flittigt brugt det seneste halve år. FAKTISK HELE FIRE MILLIONER GANGE. Her har man blandt andet kunne opleve Andre Riels “Snake celebration”, Gustav Marcussens populære dans og Nicolai Geertsens bokse-move, men her stopper udvalget ikke!

Oplev stemningen på Lyngby Stadion
Køb billet til Lyngby – FC København HER!

Nu har spillerne været forbi studiet igen, hvor kreativiteten har fået frit spil, hvilket har resulteret i en række nye sjove GIFs, som du blandt andet kan bruge på Messenger eller Twitter. Dermed er hele Lyngby-holdet ikke længere end et klik væk på din smartphone eller laptop, når du skal svare dine venner på de sociale medier!

Du kan se overblikket på https://giphy.com/LyngbyBK/, og ellers kan du altid søge ved hjælp af din GIF-app på Messenger eller Twitter. Alle GIFs er tagget med #Lyngby eller #Lyngby Boldklub, så hvis du søger på dette, så kommer alle frem, som du kan vælge i mellem.

Du vil også kunne søge på spillernes efternavne, så kommer deres specifikke GIFs frem, som er helt gratis at anvende!

Bliv vinter klar i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket
Shop dit merchandise her

Læs også: Sæsonkort-priserne er halveret – Køb dit halvårssæsonkort

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.