Optakt & trup: Vestegnen venter for De Kongeblå

– Ved køb af billet på stadion: Voksen 140,- / børn 50,-

Køb billet til forårets største kamp på Lyngby Stadion
Lyngby BK – FC København

Efter en flot sejr over Esbjerg fB sidste weekend er næste opgave for De Kongeblå en tur til Vestegnen, hvor Brøndby IF venter. Til opgøret er der vigtige point på spil, for begge mandskaber der begge jagter et godt resultat søndag. Lyngby-mandskabet kan med point skabe yderligere afstand til bunden af 3F-Superligaen og tættere på overlevelse i rækken, og Brøndby har brug for en sejr for at holde liv i drømmen om tredjepladsen. Dermed venter en vigtig kamp, hvor Lyngby Boldklub sender flere busser afsted til opgøret med stemningsfulde Lyngby fans samt partnere af klubben. Helt særligt bliver der sendt en bus afsted med partnere og spillere fra førsteholdet, der kommer til at støtte drengene på grønsværen sammen med resten af Lyngby Fans i ægte Sammen For Lyngby-stil!

Vi håber at se mange kongeblå-fans på lægterne, når kampen sparkes igang kl. 16:00!

Truppen til kampen:

31. Thomas Mikkelsen
28. Frederik Schram
2. Kasper Enghardt
3. Lasse Nielsen
4. Patrick da Silva
6. Frederik Winther
8. Gustav Marcussen
9. Lasse Fosgaard
10. Rezan Corlu
14. Nicolai Geertsen
16. Emil Nielsen
18. Kevin Tshiembe
20. Kasper Jørgensen
21. Mathias Hebo
22. Magnus Westergaard
23. Pascal Gergor
26. Frederik Gytkjær
30. Marcel Rømer

Adam Sørensen, Oskar Snorre, Martin Ørnskov, André riel og Jesper Christjansen sidder over med skader. Magnus Warming sidder over.

Rundens modstander: Brøndby IF
Efter en blandet start på forårssæsonen for Brøndby IF med en flot sejr over OB og nederlag i Aalborg, vil BIF forsøge at komme tilbage på rette kurs igen, når De Kongeblå søndag gæster Brøndby Stadion. Det bliver den første hjemmekamp i dette forår for Brøndby IF, som på Brøndby Stadion har hentet 22 point i 11 kampe, hvilket giver et point gennemsnit på 2 pr. hjemmekamp. Det helt store spørgsmål for Niels Frederiksens hold dette forår har været hvem, der skulle udfylde hullerne efter Kamil Wilczek og Dominik Kaiser, som tilsammen har lavet 25 af de samlede 41 mål for Brøndby IF denne sæson.

Den nye 2020 hjemmebanetrøje
KØB DEN HER!

Information & Adgangsforhold – Fans af Lyngby Boldklub
– Lyngby fans skal benytte indgangen i den nordlige ende af Brøndby Stadion, ved indgang G
– Der er parkeringsmuligheder rundt omkring Brøndby Stadion, samt omkring efterskolen
– Køb din billet på forhånd. Spar tid på kampdagen samt penge på billetten!

Bliv en fast del af Lyngby-fællesskabet
Køb dit sæsonkort her

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter

Foto: (C) Per Kjærbye/fodboldbilleder.dk