Tilmeld dig Lyngby Boldklub fanliga i 3F Superliga Picks og vind en spillertrøje

3F Superliga Picks er tilbage med masser af præmier, og nu kan du komme med i Lyngby Boldklub fanliga, hvor du kan vinde en spillertrøje.

28. februar går det løs, når første kamp spilles i forårsudgaven af 3F Superliga Picks. Det er sjovt, og alle kan være med. Du behøver ikke kende spillernes individuelle styrker for at spille med om præmierne eller håneretten over vennerne.

Tilmeld dig spillet her: https://picks.dk/play/3f-superliga-picks-2020-for%C3%A5r

I 3F Superliga Picks skal man vælge udfaldene i kampene og rangere dem efter, hvad man tro mest på. Hvis du har størst tro på sejr til Lyngby Boldklub i en runde, så skal den rykkes op på det maksimale antal point, og det udfald, du er mest usikker på, skal du rykke ned på det mindste antal point.

Som noget nyt kan du nu dyste direkte mod andre Lyngby-fans og den bedste i Lyngby-ligaen, når spillet er slut vinder en spillertrøje. Det er helt gratis at være med i ligaen, og du kommer automatisk med ved at vælge Lyngby Boldklub som dit favorithold.

Oplev stemningen på Lyngby Stadion
Køb billet til Lyngby – FC København HER!

Du kan også lave dine egne ligaer i spillet, hvor du kan tæve vennerne eller vinde over kollegerne. Og hvis du vælger Picks Plus, så spiller du med om præmierne. Den bedste i hver runde vinder et sæsonkort til en valgfri klub og førstepræmien, når spillet er slut er en fodboldreje til 10.000 kr.

Støt Lyngby Boldklub i 3F Superliga Picks og tilmeld dig fanligaen. Spillet starter 28. februar, når AGF møder Hobro kl. 19.

Læs også: Sæsonkort-priserne er halveret – Køb dit halvårssæsonkort

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.