Vigtig information til FC København-kamp

Søndag d. 15. marts kl. 16:00 kommer FC København forbi Lyngby Stadion til en kamp, hvor der forventes mange tilskuere. Indgange for begge hold åbner kl. 14:00. Vi har samlet en mængde vigtig information til jer i denne artikel, der gælder for begge hold, som skal læse informationen længere nede i artiklen, for at alle får den bedste oplevelse i forbindelse med kampen!

Køb billet til Lyngby BK – FC København
Find din billet her!

Information – Fans af Lyngby Boldklub
– Lyngby fans skal benytte indgangsvejen igennem Havekolonien Stadion nord-øst fra Lyngby Stadion som ved alle andre kampe. Alle andre indgangsveje til stadion vil være lukket for at adskille fansene fra de to hold.
– Det er vigtigt at alle, som køber billet til opgøret, benytter den anviste plads på billetten, da vi forventer udsolgt af siddepladser på Lyngby Stadion
– Køb din billet i god tid for at sikre dig plads på Lyngby Stadion – På den måde sparer du også penge.
– Kom på Lyngby Stadion i god tid for at undgå kø i indgangen – afsæt ekstra tid til at komme ind på stadion til visitation og evt. parkering. Vi henviser til parkering ved DTU
– Man skal være meldt ind i vores børneklub senest torsdag, hvis man skal anvende dette kort som adgang. Ellers giver det først adgang til næste hjemmekamp.
– Alle normale sæsonkort giver selvfølgelig adgang, som de plejer.

Bliv en fast del af Lyngby-fællesskabet.
Køb dit sæsonkort her

Information – Fans af FC København

Adgang til FC København udebaneafsnit

Hvis du ønsker at købe adgang til det afsnit, der er tildelt F.C. København til udebanekampe, skal du være medlem af F.C. Københavns udebaneklub, FCK AWAY.

Hvis du endnu ikke er medlem af FCK AWAY, skal du tilmelde dig på www.fckaway.dk i god tid, før den kamp, du ønsker, at se finder sted.

For at opnå adgang til FCK-afsnittet, er det derfor ikke nok, at have en billet til dette område.

Er du ikke medlem af FCK AWAY, vil du blive afvist ved indgangen, og der oprettes ikke nye medlemmer på kampdagen.

– VIGTIGT – Stemningstribunen på Øst-tribunen for FCK-tilhængere vil have en maksimal kapacitet på 600 – Skal du have adgang til denne tribune, skal du købe billettypen ‘Stemningstribune – FC København’. I indgangen til stadion vil din billet blive ombyttet til et armånd, der sikrer, man kan gå ind og ud af stemningsafsnittet. Det vil kun være fans med udleveret armbånd, der har adgang til afsnittet.
– FC København fans skal til opgøret købe billet til udebaneafsnittet (bemærk særskilt stemningstribune), hvor der er tildelt 2.800 pladser i alt fordelt over to afsnit
– Alle fans skal benytte ‘Indgang 1’ i den sydvestlige ende af Lyngby Stadion bagved Jetbull-tribunen
– Det er IKKE tilladt at købe billet til Lyngby-afsnittene, hvor eventuelle fans fra udeholdet vil blive afvist i døren uden refundering af billetten
– Kom på Lyngby Stadion i god tid, for at undgå kø i indgangen – Forvent ekstra tid i forbindelse med parkting og visitering. Vi henviser til parkering ved DTU
–  Husk at holde dig opdateret helt frem til kampstart.

Billet priser på Lyngby Stadion:

Køb online Køb på stadion
Voksen100 kr.130 kr.
Børn u/1470 kr.100 kr.
Studerende/ungdom*70 kr.100 kr.
Pensionister70 kr.100 kr.

* Prisen gælder aktive studerende og gyldigt studiekort skal fremvises ved indgangen sammen med billetten.
* Er du mellem 14-17 år, kan du købe billet til Studerende/ungdomspris. Du skal ved stikprøvekontrol kunne fremvise legitimation.

Stadion oversigt kan findes HER i bunden af linket

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.