Reserveholdet comeback-sejrede mod Vejle BK

Reservehold ligaen startede igen denne mandag, hvor første opgør for Lyngby Boldklub var ude imod Vejle Boldklub. Her startede De Kongeblå-reserver med at komme bagud 1-0 tidligt i opgøret, men kunne efter to gode kasser fra Andreas Kirkeby gå til pause foran med 2-1. Anden halvleg bød på endnu en Lyngby-scoring, da Ertugrul Teksen lukkede opgøret til 1-3 og sikrede dermed Lyngby Boldklub alle tre point med hjem fra kampen. Hele opgøret igennem stod holdet stærkt i defensiven, hvor specielt det høje pres gav problemer for værterne. Dertil fungerede det offensive spil godt i anden halvleg, hvor De Kongeblå-tropper fik sammensat flere flotte angreb og spillede generelt en god kamp.

Dermed topper reserveholdet deres respektive række med tre point, da de to andre hold i rækken, Brøndby IF og FC Nordsjælland spillede 1-1 i rundens andet opgør. Næste kamp er d. 2 marts på udebane imod Brøndby IF kl.13.00

Oplev stemningen på Lyngby Stadion
Køb billet til Lyngby – FC København HER!

Vejle Boldklub 1-3 Lyngby Boldklub
Målscorer:
1-0, Vejle Boldklub
1-1, Andreas Kirkeby – Lyngby Boldklub
1-2, Andreas Kirkeby – Lyngby Boldklub
1-3, Ertugrul Teksen – Lyngby Boldklub

Startopstilling:
Frederik Schram – Tobias Bak, Kevin Tshiembe, Lasse Nielsen, Victor Laub – Marcel Rømer, Magnus Westergaard, Ertugrul Teksen – Gustav Marcussen, Andreas Kirkeby, Magnus Warming

Bænken:
Thomas Villadsen, Rasmus Beyer, Jakob Jensen & Emil Kornvig.

Bliv forårs klar i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket
Shop dit merchandise her

Læs også: Sæsonkort-priserne er halveret – Køb dit halvårssæsonkort

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (C): Per Kjærbye / Fodboldbilleder.dk