Sæsonkort-priserne er halveret – Køb dit halvårssæsonkort

Vi kunne i august melde rekord antal solgte sæsonkort nogensinde, og tilstrømningen til fællesskabet er bare fortsat hen over efteråret, hvor vi nu har rundet 625 sæsonkort, og I er dermed med til at udbygge rekorden hele tiden. Vi vil selvfølgelig gerne fortsætte med at optimere vores produkt, og derfor har vi tilpasset priserne, så de nu passer til resten af sæsonen, da vi har rundet halvdelen af kampene. Dermed starter priserne fra 150 kr. eller 25 kr. om måneden, og derved undgå du at betale for kampe, der allerede er spillet i sæsonen.

Du kan købe dit sæsonkort til Lyngby Stadion her.

For os er Lyngby Boldklub et fællesskab, og vi er dybt taknemmelig for, at flere og flere vil være med i det fællesskab. Vi vil være Sammen for Lyngby, og vi vil have hele byen med, og der er det fantastisk at mærke, at det vil I også.

Vi fortsætter med fordelene, hvor vi fået det nye Postgaarden Madhus med som partner, hvor de tilbyder nabokort til vores sæsonkortholdere.

Tilmeld dig til nabokort her

Andre fordele vi vil fortsætte med i det nye år er, at man til udvalgte kampe vil kunne tage gæster med via sit sæsonkort. Vi kommer også holde særlige konkurrencer kun for sæsonkortholdere. I vores 3-års plan har vi som mål at få 700 sæsonkortholdere inden udgangen af 2020, og vi håber, I vil være med til at opnå det mål!

Du kan stadig nå at være med i fællesskabet
Muligheden for abonnement gør, du ikke betaler for kampe, du ikke har været til. Priserne starter fra 25 kr. om måneden, og I kan se alle priserne nedenfor.

Bliv en del af fællesskabet her.

EngangsbeløbAbonnement*
Voksen, ståplads450 kr.75 kr. pr. mdr.
Studerende/ungdom, ståplads**300 kr.50 kr. pr. mdr.
Pensionist, ståplads300 kr.50 kr. pr. mdr.
Voksen, fast siddeplads600 kr.100 kr. pr. mdr.
Studerende/ungdom, fast siddeplads**450 kr.75 kr. pr. mdr.
Pensionist, fast siddeplads450 kr.75 kr. pr. mdr.
Børn under 14 år – De Små Vikinger***Gratis***
Børn under 14 år – Barn fast siddeplads150 kr.25 kr. pr. mdr.

Du kan købe sæsonkort til Lyngby Stadion her.

*) Ved abonnement er der en min. bindingsperiode på 6 mdr. derefter er opsigelsesperioden løbende mdr.+1 mdr. Opsigelse skal sendes via mail på: shop@lyngby-boldklub.dk.

**) Er du mellem 14-17 år, kan du købe sæsonkort til Studerende/ungdomspris. Du skal ved stikprøvekontrol kunne fremvise legitimation.

***) Børn under 14 kan melde mig sig ind i børneklubben De Små Vikinger og få gratis adgang til alle hjemmekampe på Lyngby Stadion, men skal barnet have reserveret siddeplads med navn på sædet, skal man købe sæsonkort.

Sæsonkortet gælder til ALLE hjemmekampe i 3F Superligaen & DBU Pokalen.

Børneklub – De Små Vikinger
De Små Vikinger er et fodboldfællesskab for de mindste, som kan nyde fodbolden og fællesskabet i sjove og afslappede rammer.
De Små Vikinger er for alle børn under 14 år, og hvis man melder sit barn ind giver det fri adgang til alle hjemmekampe på Lyngby Stadion. Der vil også være særlige events for børn, personlige fødselsdagshilsener og flere fordele, som man kan læse om her.

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (c) Per Kjærbye, fodboldbilleder.dk