Hold fastelavn på Lyngby Stadion mod Esbjerg fB i årets første kamp!

Det gælder årtiets første hjemmekamp på Lyngby Stadion, når vi tager imod Esbjerg fB, hvor der er livsvigtige point på spil. Udenfor kridtstregerne vil der være stor fastelavnstema, når Faxe Kondi Fanzonen bliver omdannet til leg og sjov. Du vil have muligheden for tøndeslagning, som er leveret fra Føtex, der også vil have fyldt den med godter og andet godt. Til de hurtige vil der være lækre fastelavnsboller fra KonditorBager Bagsværd, som du også vil kunne dekorere. Men skynd dig, det det kun er så længe, lager haves.

KØB DIN BILLET TIL ÅRTIETS FØRSTE KAMP PÅ LYNGBY STADION HER

?Tøndeslagning fyldt med guf fra Føtex Lyngby

?Gratis fastelavnboller fra KonditorBager Bagsværd – Så længe lager haves

?Vinde præmier på lykkehjulet – Blandt andet billetter til FCK-kampen

⚽️Konkurrencer

?Candyfloss, varm kakao og baconchips hos Pussers Popcorn

?Priserne starter fra 70 kr – Sæsonkortpriserne starter fra 50 kr. om måneden

Vi disker også op med konkurrencer, og som noget helt nyt har du mulighed for at vinde lækre præmier i vores lykkehjul. Der vil du kunne vinde billetter til FCK-kampen i marts og andet lækkert merchandise. Vi er selvfølgelig også klar med den legendariske Lyngby-pølse og alt andet, som hører sig til på Lyngby Stadion.

Skulle du have lyst til lidt ekstra sødt eller salt, så kommer Pussers Popcorn forbi fanzonen med candyfloss, varm kakao med flødeskum og lune baconchips.

Vi håber at se en masse kongeblå på lægterne, så vi sammen kan starte Superliga-året på den helt rigtige måde!

Programmet for dagen

12:00: Stadion åbner, hvor Haakon og Black Jack står klar til at tage mod både store og små vikinger i den Faxe Kondi Fanzonen! Der er gratis fastelavnsboller til de hurtige fra KonditorBager Bagsværd, så længe lager haves

12:30 ?Tøndeslagning fyldt med guf fra Føtex Lyngby

13:15 ?Tøndeslagning fyldt med guf fra Føtex Lyngby

14:00: Kampstart Lyngby Boldklub – Esbjerg fB

14:50: Pausekonkurrence

15:45: Kampen er slut

KØB ET HALVÅRSSÆSONKORT TIL LYNGBY STADION
(PSSST, VI HAR SAT FORÅRSSÆSONKORT I SALG TIL HALV PRIS)

Læs også: Sæsonkort-priserne er halveret – Køb dit halvårssæsonkort

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.