DBU nominerer Christian Nielsen til ‘Årets træner’

Efter et fantastisk 2019 hvor Lyngby Boldklub formåede at vende en plads i bunden af NordicBet-Ligaen til oprykning og senere hen et flot efterår i 3F-Superligaen, er cheftræner Christian Nielsen nomineret til “Årets træner” af DBU. Her er vores dygtig cheftræner nomineret sammen med landstræner Åge Hareide, Ståle Solbakken og den tidligere Lyngby-træner David Nielsen. Dermed er Christian Nielsen oppe imod store trænernavne fra fodbold Danmark, hvilket bevidner det flotte stykke arbejde, cheftræneren og hele trænerteamet har udført i 2019.

Kom med til årtiets første hjemmekamp
Køb billet til Lyngby – Esbjerg her

Dermed har Christian Nielsen muligheden for at blive den første Lyngby-træner, der snupper den fornemme titel fra DBU, som er blevet uddelt siden 2006. Den tidligere Lyngby-træner og kommende A-landsholdstræner, Kasper Hjulmand, har tidligere vundet titlen to gange. Hvilket bevidner, at Lyngby Boldklub ikke kun udvikler talenter på banen, men også uden for kridtstregerne, hvor flere top-trænere i dansk fodbold har skudt deres karriere i gang.

TAG ÅRETS TILSKUERUNDERSØGELSE HER

Vores cheftræner der er nomineret, har fået disse fine ord med fra DBU: “Vendte en truende nedrykning til oprykning. Dette er sket gennem flere dygtige taktiske dispositioner samt ikke mindst en altid meget positiv tilgang til det fremadrettede boldbesiddende angrebsspil. Samtidig er det hele udført inde for et minimalt budget”, DBU.dk

Vi ønsker Christian Nielsen og hans trænerteam stort tillykke med nomineringen til “Årets træner 2019”. Der skal også lyde et tillykke til de to tidligere Lyngby-spiller Yussuf Poulsen og Jens Odgaard med deres nomineringer. Yussuf er blevet nomineret til ‘Årets mandlige fodboldspiller’, og Jens er blev nomineret til ‘Årets mål’. Held og lykke til alle tre!

Læs også: Alle pladser er frigivet – Køb dit sæsonkort nu

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (c) fodboldbilleder.dk