Succeshistorie fra netværket: Markant øget kendskab til Homemate i Kgs. Lyngby

Vi holder meget af vores netværk, og vi vil mægtig gerne fortælle jer nogle af de succeshistorier, der ligger derude på grund af vores skønne partnere.

En af solstrålehistorierne er Homemate og Niels Andreæ. Homemate har både en fast vogn stående på Handelstorvet ved Magasin, men de er også til stede ved Lyngby Stadion på kampdage, og det er blandt andet nogle af grundene til, at de har mærket en større interesse i Kgs. Lyngby:

”Vi har været meget glade for vores partnerskab med Lyngby Boldklub, og siden samarbejdet har vi fået en markant større kendskabsgrad i lokalområdet, hvor vores butikker har vækstet i perioden. Det har vores fysiske butikker været med til, men vores tilstedeværelse i netværk og lokalt har også været vigtige faktorer i den henseende” lyder det fra adm. direktør i Homemate, Niels Andreæ.

Vil du høre mere om vores partnerskabsmuligheder?
SEND EN MAIL TIL RIKKE BADEN PÅ: RBA@LYNGBY-BOLDKLUB.DK

Det er ikke kun kendskabsgraden, der er blevet øget for Homemate. De har også fået udvidet deres netværk, hvor de har fået stærkere og flere relationer på grund af netværket:

”Vi har haft utrolig glæde af netværket – både i kunderelateret forhold, men også salgsrelateret forhold. Det er ikke altid kunder, man får, men det kan lige så meget være udvikling af ens virksomhed, hvilket har været meget brugbart.

Hovedsageligt får man nogle rigtige stærke relationer, der på den lange bane kan føre kunder med sig. Netværket er lokalt forankret, og man mærker, at Lyngby Boldklub godt vil være med til at få hele byen med både handelsmæssigt og socialt. De formår at skabe et sammenhold og fællesskab, som man gerne vil være en del af” siger Niels Andreæ.

Homemate har det seneste år været på trøjerne i forbindelse med deres Verdensmåls partnerskab, og de fortsætter som Verdensmål partner i 2020, da deres indsats for en bæredygtig udvikling også fortsætter:

”Vi arbejder aktivt i hverdagen med stop madspil, og det er en vigtig del af hele Homemates koncept. Måltiderne er tilpasset, så det passer til de antal personer, man køber til, og Verdensmål partnerskabet er medvirkende til, vi kan profilere en vigtig sag, som ligger os på hjerte” fortæller Niels Andreæ.

Vi er meget glade for partnerskabet med Homemate, og vi glæder os til det fortsatte samarbejde i 2020. I kan finde mere information om virksomheden her: https://shop.homemate.dk/

Køb billet til årets første kamp på Lyngby Stadion her
Lyngby BK – Esbjerg fB

Homemate har gerne ville belønne vores fans lidt ekstra, og som et led i aftalen har de tilbudt 20% rabat til både vores sæsonkortholdere og børneklubsmedlemmer, hvilket vi sætter stor pris på.

Læs også: Alle pladser er frigivet – Køb dit sæsonkort nu

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.