Casper Skovgaard ny fysisk træner på førsteholdet

Lyngby Boldklub har i januar-måned ansat ny fysisk træner i form af Casper Skovgaard, der fremover kommer til at indgå i trænerteamet omkring Superliga-holdet. Skovgaard kender allerede klubben, hvor han har arbejdet med akademiholdene i efteråret og været med til at rykke klubbens talenter på den fysiske front. Nu tager han så skridtet til træner-teamet omkring Superliga-holdet:

”Casper er en enormt kompetent træner, der har prøvet meget forskelligt i fodboldmiljøet, og derfor glæder det os, at vi nu råder over hans kompetencer på førsteholdet, hvor vi tror på, han kan rykke på de fysiske parameter. Casper startede i sommers på akademiet, og derfor ved vi, hvad vi får, og det bliver en nemmere transition for Casper, da han også kender klubben” siger sportschef Birger Jørgensen

Køb billet til årets første kamp på Lyngby Stadion her
Lyngby BK – Esbjerg fBhar

Casper Skovgaard kommer til at bidrage med værdifuld erfaring fra fodboldmiljøet i ind- og udland. Skovgaard har været ansat i lignede stillinger i 2. divisionsklubberne HIK og FC Helsingør, samt tyrkiske Antalyaspor. Her arbejdede han i Antalyaspor blandt andet med de internationale stjerner Samuel Eto’o, Samir Nasri og Jeremy Menez under sin tid i den tyrkiske klub. Dermed bliver Lyngby-staben suppleret med en erfaren og kompetent træner, der skal være med til at rykke Lyngby Boldklubs 3F-Superliga-trup yderligere i den kommende tid.

Bliv en fast del af Lyngby-fællesskabet.
Køb dit sæsonkort her

Læs også: Sæsonkort-priserne er halveret – Køb dit halvårssæsonkort

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.