Træningslejr i Portugal samt flere spændende testkampe i vente

Truppen er draget afsted til Portugal, hvor årets træningslejr afholdes inden sæsonstarten i 3F Superligaen. Sydpå venter spændende testkampe imod lokale Sporting Club Farense samt Allsvenskan-mandskabet Ostersunds FK. Her er hele Superliga-holdet taget afsted og skal finpudse formen frem imod sæsonstart, hvor to af klubbens U19-profiler er inkluderet i truppen. Offensiv-spilleren Ertugrul Teksen, der fik debut i efteråret, samt ungdomslandsholds-målmanden Jonathan Ægidius. Når holdet igen er hjemme på dansk grund, venter den sidste træningskamp hjemme imod Nykøbing FC på Lyngby Stadions kunstgræsbane.

Køb billet til årets første kamp på Lyngby Stadion her
Lyngby BK – Esbjerg fB

Kommende træningskampe
Træningslejr i Portugal:
Lyngby Boldklub – SC Farense // D.2 februar*
Lyngby Boldklub – Ostersund FK // D.6 februar*

Lyngby Stadion kunstgræs:
Lyngby Boldklub – Nykøbing FC // D.11 februar*

*Tidspunkter er ikke fastlagt endnu

Bliv en fast del af Lyngby-fællesskabet.
Køb dit sæsonkort til forårets kampe her

Modstander info – SC Farense:
Første modstander på træningslejren er lokale Sporting Club Farense, der til dagligt spiller i Portugals næstbedste række. Holdet indtager aktuelt førstepladsen i LigaPro, halvvejs igennem sæsonen og har sat kursen imod oprykning her i foråret med seks point ned til tredjepladsen i rækken. Farense har ikke spillet i landets bedste siden 2002 og har de seneste 18 år spillet i den næst- og tredjebedste række.

Modstander info – Ostersunds FK:
Fire dage efter møder De Kongeblå svensk modstand på træningslejren, når der spilles testkamp imod Ostersunds FK, som i 2019-sæsonen sluttede to point over nedrykningsstregen sidste sæson. Holdet fra det østlige Sverige har gennem de seneste år leveret flotte resultater i landets bedste række Allsvenskan, hvor det hele toppede i 2017-sæsonen, da holdet kvalificerede sig til Europa League og kom frem til 16-delsfinalen året efter. Her slog holdet Arsenal med 2-1 ude på Emirates Stadium, men røg ud af turneringen efter et 3-0 nederlag i returkampen.

Bliv forårsklar i Lyngby Shoppen
Shop dit merchandise her

Læs også: Alle pladser er frigivet – Køb dit sæsonkort nu

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.