Lyngby Boldklub inviterer endnu engang til informationsaften for fans, partnere og lokale

Der hersker ingen tvivl om, at 2019 var et vildt år for Lyngby Boldklub. Vi startede året faretruende tæt på nedrykningsstregen i 1. division, men sluttede det til gengæld på en flot 8. plads i Superligaen. Det år vil vi i fællesskab forsøge at samle op på, når vi inviterer til informationsaften for både fans, partnere og lokalbefolkning i loungen tirsdag den 28/1 fra 18:00-20:00.

Køb billet til årets første kamp på Lyngby Stadion her
Lyngby BK – Esbjerg fB

Her vil vi stille skarpt på både det kommercielle og sportslige. Først vil vores administrerende direktør Andreas Byder opdatere på den 3-årsplan og de mål, der blev fremlagt for et år siden. Dernæst vil cheftræner Christian Nielsen kigge tilbage på første halvdel af Superliga-sæsonen og samtidig prøve at skue fremad mod det ultra spændende halvår, vi har i vente i Superligaen. Udover det vil et par af vores partnere komme og fortælle lidt om dem selv, og hvorfor de er en del af Lyngby Boldklub. Undervejs vil der selvfølgelig være mulighed for både store og små spørgsmål.

Bliv en fast del af Lyngby-fællesskabet
Køb dit sæsonkort her

Planen for arrangementet er således:
18:00 – Velkomst
18:05 – Kort oplæg og update fra vores hovedsponsor Jetbull og NoHo Partners
18:20 – 3-års planens første år
18:50 – Kort pause
19:00 – Christian Nielsen om efteråret i Superligaen og forårsæsonen der venter

Arrangementet vil foregå i Carl Ras Loungen på Øst-tribunen, og dørene vil være åbne fra klokken 17:45, og vi forventer at være færdige ved 20-tiden. Man vil ikke kunne købe mad, til gengæld serverer NoHo Partners (Cocks & Cows og Pizzeria Luca) lidt let mad *. Der vil være mulighed for køb af øl og sodavand, hvor Hebo selvfølgelig giver den første fustage øl og Faxe Kondi.

Vi glæder os til at se jer alle sammen til en hyggelig aften i kongeblåt selskab.

*Så længe lager haves.

Læs også: Sæsonkortpriserne er halveret – Køb dit halvårssæsonkort

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter

Foto: (C) Per Kjærbye/fodboldbilleder.dk