Optakt & trup: Helsingborgs IF på udebane i sidste testkamp inden træningslejren

Modstander: Helsingborg IF
Spillested: Filborna IP – Filbornavägen 101A, Helsingborg
Kampstart: Kl. 14:00 – Lørdag d. 25 januar
Entre: Gratis, dørene åbner 13.00

Bliv en fast del af Lyngby-fællesskabet
Køb dit sæsonkort her

Sidste træningskamp, inden holdet rejser til Portugal på træningslejr, er ude imod svenske Helsingborg IF. Her skal Lyngby-mandskabet fortsætte de gode takter fra sejren over Hvidovre på 3-1 imod et Helsingborg-hold, der sidste sæson blev nummer ti i landets bedste række Allsvenskan. Kampen bliver spillet på træningsanlægget Filborna IP, som er 3,5 kilometer fra havnen i Helsingborg. Vi forventer, der kommer mange tilskuere fra Helsingborg til opgøret, så kom i god tid, da kampen afvikles på en kunstgræsbane og ikke deres stadion.

Truppen til kampen:
31. Thomas Mikkelsen
28. Frederik Schram
2. Kasper Enghardt
4. Patrick Da Silva
6. Frederik Winther
8. Gustav Marcussen
9. Lasse Fosgaard
10. Rezan Corlu
11. Andre Riel
14. Nicolai Geertsen
16. Emil Nielsen
18. Kevin Tshiembe
20. Kasper Jørgensen
21. Mathias Hebo
23. Pascal Gregor
26. Frederik Gytkjær
30. Marcel Rømer

Træningskamp modstander: Helsingborg IF
Svenske Helsingborg IF endte i 2019 sæsonen på en 10. plads i landets bedste række Allsvenskan, hvilket som oprykker kan betegnes som en godkendt præstation. Holdet har i truppen flere velkendte navne fra den danske Superliga, hvor Anders Randrup, Anders Lindegaard, Rasmus Jönsson og Brandur Hendriksson alle er en del af HIF-holdet. Dog er den ubestridte stjerne, den rutinerede midtstopper Andreas Granquist, der i efteråret har været aktuelt for det svenske landshold og var med på Krasnodar-holdet, vi mødte i Europa League-kvalifikationen tilbage i 2017. Helsingborg tabte i deres seneste træningskamp med 3-1 til OB.

Bliv vinter-klar i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket
Shop dit merchandise her

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter

Foto: (C) Per Kjærbye/fodboldbilleder.dk