Optakt & trup: Turen går til Rostock i årets første træningskamp

Modstander: Hansa Rostock
Spillested: Kopernikusstraße 17c, 18057 Rostock – Træningsbanen ved siden af Osteestadion i Rostock
Kampstart: Kl. 13:00 – Fredag d. 17 januar

Bliv en fast del af Lyngby-fællesskabet
Køb dit sæsonkort her

I årets første træningskamp venter tyske Hansa Rostock, som aktuelt indtager en 11. plads i 3. Bundesligaen. Opgøret er det første af tre testkampe for De Kongeblå, inden det går løs i 3F-Superligaen igen mandag d.17 februar på udebane imod FC Midtjylland. Til opgøret vil de nye januar-tilgange Magnus Warming og Pascal Gregor få muligheden for at debutere uofficielt i kongeblåt, samt Mathias Hebo kan få comeback i Lyngby-trøjen. Kampen bliver spillet på træningsanlægget ved siden af Hansa Rostocks stadion Osteestadion, hvor der er kickoff fredag d. 17 januar kl.13.00.

Truppen til kampen:
31. Thomas Mikkelsen (GK)
28. Frederik Schram (GK)
26. Frederik Gytkjær
30. Marcel Rømer

Træningskamp modstander: Hansa Rostock
Hansa Rostock indtager aktuelt en 11. plads i 3. Bundesligaen, hvor holdet fra det nordlige Tyskland har otte point til nedrykning og fem point op til oprykningsplayoff. Dermed går Hansa et vigtigt forår i møde, hvor holdet har mulighed får at spille med i den sjove ende af tabellen med en god start på forårssæsonen. Med på Hansa-holdet er de to danskere Nicolas Nartey der er udlejet fra Stuttgart, og Rasmus Thellufsen der spiller i klubben på en lejeaftale fra AaB. Klubben spillede senest i Bundesligaen i 07/08 og har sidenhen spillet i 2.- og 3. Bundesligaen.

Bliv vinter-klar i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket
Shop dit merchandise her

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter

Foto: (C) Per Kjærbye/fodboldbilleder.dk