Oskar Snorre ude i længere tid

Oskar Snorre har desværre pådraget sig en skade under sit lejeophold i Norge, som han i sidste uge blev opereret for. Operationen er gået godt, men den 20-årige målmand meldes ude i 6-8 uger. Hovedpersonen selv er ved godt mod og glæder sig til at være tilbage, så han kan hjælpe holdet:

“Jeg havde glædet mig til at komme til Lyngby og give den gas, og derfor er det selvfølgelig ekstra ærgerligt, at jeg nu må være ude i længere tid. Jeg er dog ved fint mod, da operationen gik rigtig godt, og der er blevet lagt et fornuftigt forløb til mig. Nu er det på med arbejdshandskerne, og så glæder jeg mig til at være tilbage på banen med de andre gutter igen efter genoptræningen” siger Snorre.

Du kan købe dit sæsonkort til Lyngby Stadion her

“Det er synd for Snorre, at han nu skal sidde ude i længere tid, men vi vil selvfølgelig forsøge at hjælpe ham bedst mulig. Oskar er en spiller med en god moral, og han kommer helt sikkert stærkt tilbage, hvorefter vi glæder vi os til at se ham tilbage på banen” lyder det fra cheftræner Christian Nielsen.

Læs også: Sæsonkortpriserne er halveret – Køb dit halvårssæsonkort

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (c) fodboldbilleder.dk