Kasper Jørgensen udtaget til U21-landsholdet

Lyngbys Kasper Jørgensen var egentlig på vej med hele klubben på tur til Hamborg, men et sted midt på Sjælland måtte bussen holde ind. Højrebacken er nemlig blevet ringet ind til U21-landsholdets tur til Tyrkiet, og skal for første gang afsted på U21-landsholdsniveau.

Kasper Jørgensen er dog ikke helt ny i landsholdssammenhænge, da backen både har kampe for U19- og U18-landsholdet på CV’et. I alt er det blevet til 10 ungdomslandskampe og 2 scoringer for den 20-årige forsvarsspiller, der i sommer skiftede til De Kongeblå fra Brøndby IF.

På U21-landsholdet teamer Kasper Jørgensen op med sin holdkammerat Gustav Marcussen, der også er udtaget til Albert Capellas U21-landsholdstur, der som sagt går til Tyrkiet. Her venter en træningslejr samt en enkelt træningskamp mod Slovakiet

Stort tillykke til Kasper med udtagelsen!