Warming: Jeg glæder mig virkelig

Her til formiddag sagde vi velkommen til Magnus Warming, der kommer til fra Brøndby IF, og vi glæder os til samarbejdet. Den unge offensivspiller ser også meget frem til at tørne ud for De Kongeblå, og han har hørt rigtig godt om klubben fra Kongens Lyngby:

“Det er virkelig fedt, og Lyngby virker som en ambitiøs og professionel klub, hvor jeg virkelig glæder mig til at møde mine holdkammerater, fansene og resten af klubben. Jeg har hørt positive ting om klubben. Blandt andet at der er et godt træningsmiljø med god konkurrence, og der bliver taget hånd om ens udvikling både som fodboldspiller, men lige så meget som individ også” lyder det fra Magnus Warming, der ser sin hurtighed som en af sine klare styrker:

Du kan købe dit sæsonkort til Lyngby Stadion her

“En af mine spidskompetencer er mine hurtighed, hvilket jeg godt kan lide at bruge i 1-til-1-situationer, hvor jeg elsker at udfordre. Jeg må jo nok indrømme, at jeg synes, det er sjovest at angribe, men jeg ved, hvor vigtigt det er at arbejde som et hold – både i offensiven og defensiven – og der er jeg også klar til at tage min tørn” lyder det fra det unge talent.

Bliv en del af fællesskabet her

Warming har med sine 19 år meget af sin fodboldkarriere foran sig, og han ved, der ligger et stort stykke arbejde, men han håber at kunne bidrage til holdet, der har leveret flotte resultater:

“På den lange bane vil jeg gerne spille fast, men jeg ved, der ligger et stort arbejde foran mig, og det handler om at træne godt og bidrage til holdet, så kommer det andet med tiden. Det er virkelig fedt, at Lyngby er i Superligaen, og jeg håber at kunne hjælpe holdet til at få så gode resultater som muligt, hvor de i efteråret virkelig har gjort det godt i Superligaen” fortæller Warming.

Warming mødte ind sammen med resten af den kongeblå trup, der havde første arbejdsdag i det nye år i dag.

Læs også: Sæsonkortpriserne er halveret – Køb dit halvårssæsonkort

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.