Forårets sidste kampe er fastlagt!

Vinterpausen er knap nok startet for Lyngby Boldklub, men allerede nu er kampprogrammet for forårets kampe i 3F-Superliga grundspillet klar. Dermed er der rig mulighed for at få booket datoerne i kalenderen, så man ikke går glip af Lyngby kampene i det nye år. Her venter der De Kongeblå seks kampe i grundspillet, inden rækken deles op i mesterskabsspillet, som bliver top seks, samt to nedrykningspuljer, der bliver fordelt mellem de otte nederste hold i 3F-Superligaen.

Foråret byder fire udekampe og kun to hjemmekampe på Lyngby Stadion, hvor specielt FC København hjemme d. 15 marts og Brøndby ude d.1 februar bliver store kampe, som alle Lyngby-fans ser frem til. Der kommer dertil vigtige opgør mod modstandere fra midten af rækken, hvor kampene mod Esbjerg, AaB og Hobro bliver direkte dueller imod holdene, der ligger omkring Lyngby Boldklub på nuværende tidspunkt. Dermed er vi allerede begyndt at glæde os til forårets kampe, hvor der bliver spænding for alle pengene i samtlige opgør, når De Kongeblå fra Lyngby Boldklub skal sikre et godt udgangspunkt, inden 3F-Superligaen deles op i slutspil efter sidste kamp d. 22 marts! Husk første hjemmekamp på Lyngby Stadion er søndag d. 23. februar mod Esbjerg fB.

Book din egen plads hele foråret med halvårs-sæsonkort!
Køb dit sæsonkort her

Lyngby Boldklubs sidste kampe i grundspillet:
– FC Midtjylland – Lyngby Boldklub, mandag d.17/2 kl.19:00
Lyngby Boldklub – Esbjerg fB, søndag d.23/2 kl.14:00
– Brøndby IF – Lyngby Boldklub, søndag d.1/3 kl. 16:00
– Aab – Lyngby Boldklub, søndag d.8/3 kl. 14:00
– Lyngby Boldklub – FC København, søndag d.15/3 kl. 16:00
– Hobro IK – Lyngby Boldklub, søndag d.22/3 kl.14:00

Se mere på omkring kampene, samt info på DBUs hjemmeside her!

Bliv vinter-klar i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket
Shop dit merchandise her

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto: Fodboldbilleder.dk / Per Kjærbye