Ubesejret Filip Panjeskovic igen udtaget til U17-landsholdet

Når Michael ‘Mex’ Pedersens U17-landshold skal på træningslejr i januar, har vi et enkelt talent med i truppen der draget til Cypern. Her er Filip Panjeskovic endnu en gang med i U-landsholdstruppen, der på turen skal spille to træningskampe imod Grækenland. Dermed får det unge Lyngby-talent chancen for at vise sig frem på det internationale plan og repræsentere Lyngby Boldklub.

Bliv vinter-klar i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket
Shop dit merchandise her

Panjeskovic har en suveræn statistik på de danske ungdomslandshold, hvor den unge forsvarsspiller endnu ikke har tabt en kamp for Danmark. Her er det blevet til 7 sejre på U16-landsholdet og ingen uafgjorte kampe eller nederlag, samt en målscorer på imponerende 25-3. På U17-landsholdet har Panjeskovic ligeledes spillet 7 kampe i alt, hvor det er blevet til sejre i samtlige af opgørende med en målscorer på 32-11 ifølge dbu.dks statistikker. Dertil har Panjekovic fra sin position som forsvarsspiller tilmed scoret to mål i de fjorten kampe.

Vi ønsker Panjeskovic stort tillykke med udtagelsen!

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto: Fodboldbilleder.dk / Per Kjærbye