Netværkstræning hos Lundtofte Boldklub

Inden jul var Adam Sørensen og Jacob Kaarsbo, sportslig leder for ‘Det Blå Fodboldnetværk’ til træning med U10/U11 i Lundtofte Boldklub. Lidt af baggrunden for træningen var Lundtofte U10 og U11 drager i påsken til Barcelona, hvor de skal deltage i Copa Jordi. De har arrangeret en række ekstra træninger, hvor de 32 drenge, som skal med på turen, giver den gas i 2 timer. I den forbindelse havde de spurgt, om de kunne få besøg fra Lyngby Boldklub, og det var selvfølgelig muligt.

Inden træningen startede var spillerne samlet til morgenmad, hvor Adam fortalte om sin ungdomstid i Lyngby Boldklub, om sine oplevelser med ungdomslandshold fra U16-U19 og om sin overgang til Lyngbys Superliga-trup. Derudover var der også frit til at spørge om, alt som drengene havde på hjerte.

Det var en fornøjelse være med til en veltilrettelagt træning med en gruppe motiverede spillere. Adam trænede bl.a. drengene i finter og tog del i et possession-spil, mens Jacob sparrede med trænerne. Der var højt humør og god træningsindstilling hele vejen rundt. Vi nyder at komme ud og møder jer i klubberne, og kunne I tænke jer at høre mere om ‘Det Blå Fodboldnetværk’, så kan I kontakte Jacob Kaarsbo på jk@lyngby-boldklub.dk.

Husk vi har opdateret vores sæsonkort-priser, så der nu er halv pris

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter