Kongeblå trio udtaget til U16-landsholdet

Næste måned drager det danske U16-landshold afsted på træningslejr, når turen går sydpå til Cypern for de danske fodboldtalenter. Med på holdet er hele tre Lyngby-talenter, da Lauge Sandgrav, Gustav Mortensen og Oliver Sylvest alle har fået genvalg på U16-landsholdet. På turen skal holdet møde Sverige og værterne fra Cypern i to træningskampe, hvor De Kongeblå-talenter får muligheden for at vise sig frem på den internationale scene. U16-landsholdet rejser til Cypern d.10 januar og kommer hjem igen d.17 januar. Der er rig mulighed for at følge med i kampene på DBUs facebook side “Ungdomslandsholdene – herrer”, hvor der løbende vil blive opdateret fra træningslejren og kampene.

Bliv vinter-klar i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket
Shop dit merchandise her

Sidste gang de tre Lyngby-talenter var afsted med U16-landsholdet, var det med stor succes. Her fik alle tre masser af spilletid, danske sejre samt både Lauge Sandgrav og Oliver Sylvest kom på måltavlen for U16-landsholdet. Her kan de tre unge talenter ses på billedet, hvor Gustav Mortensen er iført #5, Lauge Sandgrav med #15 og Oliver Sylvest med #9.

Vi ønsker Sandgrav, Mortensen og Sylvest stort tillykke med udtagelsen!

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto: DBU