Optakt & trup: Silkeborg IF venter i årtiets sidste hjemmekamp

– Ved køb af billet på stadion: Voksen 130,- / pensionister 100,- / børn 100,-

Bliv vinter-klar i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket
Shop dit merchandise her

Årtiets sidste hjemmekamp på Lyngby Stadion venter, når Silkeborg IF kommer på besøg søndag d.15 december. Her vil Magasin være kampsponsor og stå en masse sjove aktiviteter i Fanzonen, samt der vil afholdes “Jule-Banko” i pausen sammen vores samarbejdsklub fra Lundtofte Boldklub. Før opgøret indtager Silkeborg IF sidstepladsen i 3F-Superligaen, med 15 point op til Lyngby Boldklub, der aktuelt har 25 point inden weekendens oprykker-opgør. Dermed er der vigtige point på spil i dette opgør, hvor Lyngby kan spille sig yderligere væk fra bunden og Silkeborg kan med en sejr holde liv i Superliga-overlevelsen inden vinterpausen.

Vi håber at se mange Kongeblå-fans på lægterne, når kampen sparkes igang kl.14.00!

Truppen til kampen:
28. Frederik Schram
31. Thomas Mikkelsen
3. Lasse Nielsen
4. Patrick da Silva
6. Frederik Winther
7. Jesper Christjansen
8. Gustav Marcussen
9. Lasse Fosgaard
10. Rezan Corlu
11. André Riel
14. Nicolai Geertsen
16. Emil Nielsen
18. Kevin Tshiembe
20. Kasper Jørgensen
21. Kasper Enghardt
26. Frederik Gytkjær
30. Marcel Rømer
Ertugrul Teksen

Program for dagen:
12.00: Stadion åbner – Sammen med Magasin Lyngby åbner vi dørene op til julemarked
13.00-13.30: Mød nogle af Lyngbys førsteholdsspillere i fanzonen til autografer, selfies og highfives
14.00: Kampstart Lyngby Boldklub – Silkeborg IF
14.50: Stadion julebanko i samarbejde med Lundtofte BoldkluB
15.45: Kampen er slut – tak for idag og så ses vi igen i 2020 til flere store oplevelser på Lyngby Stadion!

Rundens modstander: Silkeborg IF
Weekendens modstander fra Silkeborg IF, rykkede denne sommer tilbage i 3F-Superligaen efter at have vundet 1.division. Holdet har dog haft store problemer denne sæson, hvor det er blevet til 10 point efter 19 kampe. Dette isolerer SIF i bunden lige pt og der kræves en sejr for at holde fast i håbet om at overleve i rækken når sommeren og sæsonafslutningen kommer. Et af de få lyspunkter i denne sæson for SIF har været topscoreren Ronnie Schwartz, der har bombet imponerende 12 mål i kassen. Med i SIF-truppen er flere velkendte navne  som vi vil byde varmt velkommen tilbage på Lyngby Stadion. Her er det den tidligere fan-favorit Mathias Hebo samt talenterne Mads Kaalund og Emil Holten der alle tidligere har trukket den Kongeblå-trøje over hovedet i deres karriere.
Vi glæder os til at få Silkeborg IF på besøg og håber på mange medrejsende fans!

Bliv en fast del af Lyngby-fællesskabet
Køb dit sæsonkort her

Information & Adgangsforhold – Fans af Lyngby Boldklub
– Lyngby fans skal benytte indgangsvejen igennem Havekolonien Stadion nord-øst fra Lyngby Stadion, som ved alle andre kampe