Gustav Marcussen udtaget til U21-landsholdet

Når det danske U21-landshold tager på træningstur til januar, bliver det med Kongeblåt-blod i truppen, da Gustav Marcussen var blandt navnene i landstræner Albert Capellas trup. På Træningslejren venter blandt andet en testkamp imod Slovakiet og muligheden for at vise sig godt frem for den nye U21-landstræner. Dermed  er der comeback til kantspilleren, der på samme tid sidste år også var med på januar-turen for U21-landsholdet. Det er i denne 3F-Superliga sæson blevet til 14 kampe og tre scoringer for Lyngby Boldklubs nummer 8, der også står noteret for et enkelt mål i Sydbank Pokalturnering ude imod Fremad Amager.

Husk din billet til søndagens opgør mellem
Lyngby Boldklub – SIlkeborg IF

“Det er en dejlig følelse at være tilbage i den danske landsholdstrøje igen. Jeg er super glad for at få chancen, og jeg glæder mig til at give den alt jeg har. Sidste gang jeg var med U21 var for præcis 1 år siden til januar og selvom jeg ikke har været med siden, så har det på mange måder været et rigtig godt år. Jeg har tilpasset min kost så jeg kan yde maksimalt på banen, hvilket har gjort en stor forskel for mig. Jeg har sammen med mine trænere udviklet mit spil i en mere moden retning så jeg træffer flere gode beslutninger på banen” fortæller Gustav Marcussen efter udtagelsen til U21-landsholdet.

Vi ønsker ‘Gus’ stort tillykke med udtagelsen!

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto: Fodboldbilleder.dk / Per Kjærbye