Kom til eSuperliga Finals med Lyngby Boldklub og Danske Bank

Lyngby Boldklubs eSuperliga-drenge sikrede sig i mandags en meget fornem førsteplads i eSuperligaens grundspil efter de 14 kampe, hvor det blev til hele 11 sejre, én uafgjort og blot to nederlag. Den flotte førsteplads er også ensbetydende med direkte adgang til eSuperliga Finals i Forum Horsens lørdag 7. december, hvor Lyngby er blandt de resterende 8 hold, som skal dyste om at løbe afsted med titlen som vindere af eSuperligaen sæson 3.

Gå ikke glip af årets sidste hjemmekamp mod Silkeborg IF
KØB DIN BILLET HER

Og nu har DU chancen for at komme med til Horsens og støtte Danmarks pt. bedste eSuperliga-hold i deres bestræbelser på at gå hele vejen til Finals. Sammen med vores eSportspartner Danske Bank har vi nemlig sammensat en Lyngby-pakke, så du nemt og billigt kan tage turen til det midtjyske. Filialdirektør i Danske Bank Lyngby, Henrik Hagstrøm, tager også selv turen til Horsens, og fortæller her, hvorfor du bør gøre det samme:

”Danske Bank er glade for at støtte op om holdet – bland andet også ved at sikre et tilskud til Lyngby eSuperliga-pakken, så opbakningen til drengene bliver bedst mulig i Horsens. Jeg ser personligt frem til at opleve stemningen til verdens største FIFA-event – og satser på at vi går hele vejen til finalen.”

Vi kan ikke være mere enige med Henrik, så vi håber at se så mange kongeblå fans om bord på bussen, for drengene har brug for al den støtte de kan få!

Lyngby eSuperliga-pakken indeholder:

• Bus tur/retur (afgang fra og ankomst igen til Brøndby Stadion)
  • Indgangsbillet til Finals Stævnet i Forum Horsens
  • To billetter til Lyngby IF – Silkeborg IF søndag 15/12
  • Gratis sodavand ombord på bussen
  • Forskellige konkurrencer i bussen med mange fede præmier
  • Goodiebag med Lyngby lækkert merchandise

Vi sætter eksklusivt de 10 første Lyngby eSuperliga billetpakker til salg for bare 175kr stykket, hvorefter de næste billetpakker vil koste 350kr stykket. Blandt alle der køber billet, trækker vi lod om to signerede eSuperliga Lyngby-trøjer!

Varm op med højdepunkter fra vores sejr over
FC Nordsjælland i eSuperligaens sidste grundspilsrunde

Praktisk info:
Busturen arrangeres også i samarbejde med Brøndby IF, hvilket betyder at vi i fællesskab med dem, sender en bus fuld af eSuperliga-fans afsted til Horsens. Du kan se det fulde program for Finals dagen herunder.

9:30: Afgang med bus fra Brøndby Stadion
12:30: Ankomst Forum Horsens
13:00: Show start
13:15: Kvartfinale 1
14:15: Kvartfinale 2
15:15: Kvartfinale 3
16:15: Kvartfinale 4
17:30: Semifinale 1
18:30: Semifinale 2
20:00: Grand Final
22:00: Tak for i aften – og afgang med bus
01:00: Ankomst Brøndby Stadion

Tilmelding sker efter først til mølle princippet på mail til mle@lyngby-boldklub.dk og betaling foregår efter nærmere info via Mobile Pay umiddelbart efter.

#SammenForLyngby