STREET FOOD ZONE & DERBY MOD FC NORDSJÆLLAND!

Fredag d. 29/11 kl. 19.00 spiller De Kongeblå lokalopgør mod FC Nordsjælland på hjemmebane, og der kommer til at være tryk på, når der er meget mere end håneretten på spil. For er der nogle, vi gerne vil slå, så er det de rødblusede fra nord. Sidst vi spillede oppe i Farum, nettede Rezan Corlu til 1-1, og dermed endte det med pointdeling mellem de to mandskaber.

– KØB DIN BILLET HER –

Den pointhøst skal gerne ganges med tre på fredag, og til kampen vil der være street food zone i Faxe Kondi Fanzonen, og der vil også være en DJ, der spiller sprøde toner. Derudover er det også fredag, så vi har sørget for, at Bartenderiet kigger forbi og mikser lækre cocktails. De vil helt særligt også have lumumbas og gløgg med, som du kan varme dig på. Der vil ligeledes blive sat ekstra pølser-boder op, så du kan spise aftensmaden på Lyngby Stadion, inden der er kampstart kl. 19:00.

Sidste hjemmekamp skabte Patrick da Silva magi og ekstase i det 93. minut, og du har ikke lyst til at misse denne aften på Lyngby Stadion, hvor vi satser på at være mange, når lokalrivalerne skal sendes tilbage til Farum uden point. Forza Lyngby!

Gå ikke glip af lokalopgøret mod FC Nordsjælland
KØB BILLETTER HER

Vi anbefaler alle tilskuere at købe billetten i forsalg samt at komme i god tid – så undgår du at skulle stå i kø. Vær opmærksom på din billet kan scannes fra telefonen, hvis skærmen er intakt.

BLACK FRIDAY INFORMATION
Husk din Black Friday-billet, som du skal medbringe på kampdagen. Her vil du i billetskuret få ombyttet din billet til et specielt armbånd, der giver entré til kampen samt fadøl og vand ad libitum. Bemærk at du maksimalt kan få udleveret to drikkevarer pr. ekspedition, og at du ikke kan få cidere eller andre varer som del af tilbuddet. På kampdagen er ad libitum-perioden fra klokken 17.00 til 21.00. Tilbuddet gælder i både ude- og hjemmebaneafsnit.

Lyngby Boldklub sæsonkortholdere vil kunne tilkøbe deres Black Friday-tilbud på dagen for 60 kroner. Det vil de kunne gøre i billetskuret via MobilePay eller dankort. Alle betalende sæsonkortholdere vil have mulighed for at købe tilbuddet på dagen, ellers er der lukket for salget af Black Friday-billetter.

Læs også: Alle pladser er frigivet – Køb dit sæsonkort nu

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.