Rømer: Glæder mig rigtig, rigtig meget

Marcel Rømer var ligesom cheftræneren okay tilfreds med dagens kamp, hvor han så et Lyngby-hold, der godt kunne være deres indsats bekendt, og skulle der have været et hold, der tog de tre point, så synes han, De Kongeblå var et godt bud:

“Ja vi er egentlig okay tilfredse, og det tror jeg, begge hold er. Der er ikke nogen tvivl om, at de nok havde mere brug for de tre point, men jeg synes, vi var det bedste mandskab mod slutningen. Vi kunne egentlig være tålmodige og behøvede ikke at jage det afgørende mål, men jeg synes alligevel, at vi gik friskt efter det, og de tre point var tæt på. Men jeg synes, det var et fair resultat” lyder det fra den stærke midtbanedynamo.

Gå ikke glip af lokalopgøret mod FC Nordsjælland
KØB BILLETTER HER

Han nyder at spille for tiden, og det er en fornøjelse at spille med så stærke individualisterne, som Lyngby besidder oppe foran:

“Jeg synes ikke, at der skal så meget til, at vi scorer for tiden. Vi har nogle voldsomme individualister oppe foran, og vores wingbacks er stærke. Så der skal ikke meget til, før vi skaber store chancer, og det ser godt ud for tiden. Jeg er dog ked af, vi lukker to mål ind, må jeg indrømme” fortæller Rømer, der glæder sig meget til fredagens lokalbrag mod FC Nordsjælland.

“Hvis der er lige så god opbakning, som der var på udebane, så glæder jeg mig rigtig, rigtig meget. Der har været en fantastisk opbakning, og kan de matche det bare nogenlunde, så bliver det rigtig sjovt! Jeg ved godt, det er en vigtig kamp for fansene. Det mærker man hurtigt, og det betyder også noget ekstra for os” siger Rømer.

Læs også: BLACK FRIDAY MOD FCN

Læs også: Alle pladser er frigivet – Køb dit sæsonkort nu

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (c) Per Kjærbye, fodboldbilleder.dk