BLACK FRIDAY MOD FCN

Fredag d. 29/11 kl. 19.00 spiller De Kongeblå lokalopgør mod FC Nordsjælland på hjemmebane, og vi har en rigtig tilbudsbasker klar tl jer. Opgøret spilles nemlig på BLACK FRIDAY, og der har vi i Lyngby Boldklub et exceptionelt og stærkt begrænset tilbud til dig. Til denne kamp kan du nemlig få en helt speciel billet, der giver entré til det vigtige lokalderby samt fadøl og vand ad libitum for kun 100 kroner. Ja du læste rigtig, KUN 100 KRONER!*

– KØB DIN BLACK FRIDAY-BILLET HER –

Men skynd dig! Der er kun 500 Black Friday-billetter til salg, og de sælges efter først-til-mølle-princippet!

Lyngby Boldklub sæsonkortholdere vil kunne tilkøbe Black Friday-tilbuddet på dagen for 60 kroner. Det vil de kunne gøre i billetskuret via MobilePay eller dankort. Alle betalende sæsonkortholdere vil have mulighed for at købe tilbuddet på dagen.

Når du så kommer ind på stadion, har vi også masser af aktiviteter klar til dig. Der vil nemlig være gang i Faxe Kondi Fanzonen, som vi laver om til street food zone. Smokestack BBQ kigger forbi med deres saftige pulled pork burgere, og Bartenderiet leverer lækre cocktails over disken, hvor de helt særligt har lumumbas med, som du kan varme dig på. De vil også medbringe lækker gløgg. Der vil også blive sat ekstra pølser-boder ind, så du kan spise aftensmaden på Lyngby Stadion. Du får forkælet dine øregange med lækre toner fra vores hus-dj, der spiller op fra kl. 17:15.

Vi anbefaler alle tilskuere at købe billetten i forsalg samt at komme i god tid – så undgår du at skulle stå i kø. Vær opmærksom på din billet kan scannes fra telefonen, hvis skærmen er intakt.

Fanzonen åbner kl. 17:00 – 2 timer før kampstart.

*Betingelser: Tilbuddet gælder til og med mandag d. 25. november, eller så længe lager haves! Du modtager billetten som pdf og skal medbringe denne på kampdagen. Her vil du i billetsalget få ombyttet din billet til et specielt armbånd, der giver entré til kampen samt fadøl og vand ad libitum. Bemærk at du maksimalt kan få udleveret to drikkevarer pr. ekspedition, og at du ikke kan få cidere eller andre varer som del af tilbuddet. På kampdagen er ad libitum-perioden fra klokken 17.00 til 21.00. Tilbuddet gælder i både ude- og hjemmebaneafsnit. Black-Friday billetter gælder til henholdsvis afsnit ‘Fanafsnit Ståpladser’, ‘Øst Ståpladser’ og ‘Udehold Ståpladser’.

ØVRIGE PRISER OG TILBUD ER SOM NORMALT!

Gå ikke glip af lokalopgøret mod FC Nordsjælland
KØB BILLETTER HER

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske