BLACK FRIDAY PRÆMIEBAROMETER!

Med hastige skridt nærmer vi os de første 100 solgte Black Friday-billetter, og i den forbindelse løfter vi nu sløret for vores præmiebarometer! I al sin enkelthed vil vi, i samarbejde med en håndfuld af vores søde partnere, trække lod om forskellige præmier, hver gang vi når et nyt mål på barometeret ?

– KØB DIN BLACK FRIDAY-BILLET HER –

Så når vi om kort tid har solgt de første 100 Black Friday-billetter, trækker vi lod om et benzingavekort på 1000 kr. sponsoreret af OK Benzin. Vi trækker lod blandt alle der har købt en Black Friday-billet, hver gang vi når et mål. Det betyder, at jo tidligere du køber en billet, jo større chance har du for at blive udtrukket og vinde en af de fem præmier?

Skynd dig at købe din Black Friday-billet her, så du kan nå at være med i den første lodtrækning: https://shop.lyngby-boldklub.dk/kampe/lbk-fcn291119 ?

PS. Alle aktive sæsonkortholdere deltager automatisk i lodtrækningen – men tag lige fat i alle jeres venner og overtal dem til en tur på stadion, så vi kommer godt derop af!

Gå ikke glip af lokalopgøret mod FC Nordsjælland
KØB BILLETTER HER

Læs også: BLACK FRIDAY MOD FCN

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.