Adnan Mohammad forlader Lyngby Boldklub

Adnan Mohammad og Lyngby Boldklub har i dag besluttet gensidigt at stoppe samarbejdet og ophæve kontrakten med den 23-årige offensivspiller.

Ophævelsen, der effektueres endeligt den 31/12-2019, sker af personlige årsager, selvom parterne egentlig havde en aftale frem til sommeren 2022. Sportschef Birger Jørgensen udtaler:

”Der er sket nogle ting i Adnans privatliv, som gør, at vi har sat os ned og er blevet enige om at stoppe samarbejdet. Det vigtige nu er, at Adnan får tid og ro, og vi vil gøre vores til at hjælpe Adnan videre. Derfor vi lavet en aftale, som begge parter var enige i var den bedst mulige”.

”Adnan kom hjem til Lyngby for halvandet år siden med henblik på at blive en offensiv profil og hjælpe holdet. Han var en central del af førsteholdet i sidste sæson, hvor vi som bekendt rykkede op – blandt andet på baggrund af rigtig vigtigt mål af Adnan til 2-2 i Vendsyssel”.

“Vi ønsker Adnan al mulig held og lykke i fremtiden” fortæller Birger Jørgensen.

Lyngby Boldklub takker Adnan Mohammad for indsatsen i den kongeblå trøje og ønsker al mulig held og lykke fremover.

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (c) Per Kjærbye, fodboldbilleder.dk