LYNGBYS NYE, STORE ERHVERVSNETVÆRK

I tirsdags var tre af Lyngbys stærke handels- og erhvervsnetværk samlet på Lyngby Stadion, da det første ”Godmorgen-netværksmøde” blev afholdt.

55 morgenfriske, lokale erhvervsvirksomheder var mødt op til et spændende netværksmøde, som er arrangeret i samarbejde mellem Lyngby-Taarbæk Vidensby, Lyngby Boldklub og Handelsforeningen. Netværket skal være supplement til de respektive netværk, og i Lyngby Boldklub glæder man sig over det nye initiativ:

“Det er fedt at være en medspiller i forhold til at samle alle byens virksomheder, som deltager i kommunes tre stærke netværk. Der er så mange virksomheder, der gerne vil denne her by, og det her intiativ var et skridt i den rigtige retning. Vi vil have ‘hele byen med’, og der er vi bestemt ikke de eneste” siger Adm. direktør i Lyngby Boldklub, Andreas Byder.

Arrangørerne planlægger yderligere netværksmøder i 2020, og vil du høre mere, kan du kontakte Rikke Baden Andersen på . Vi har samlet en stemningsvideo for dagen, som I kan se nedenfor #HeleByenMed

Gå ikke glip af lokalopgøret mod FC Nordsjælland
KØB BILLETTER HER

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.