Førsteholdet leverer take-away fra Postgaardens Madhus

Lyngby-truppen vil gerne betale lidt tilbage for den massive opbakning og støtte, de mærker i øjeblikket! Derfor har du på torsdag d. 14. november en unik mulighed for at få leveret din take-away af Lyngby Boldklubs førstehold. I samarbejde med vores partner Postgaarden Madhus har vi nemlig fået arrangeret det således, at de kongeblå drenge leverer mad fra både Cock’s & Cows, Pizzeria Luca og Chicks by Chicks mellem 17:15 og 19:00. I kan allerede nu via telefon eller mail bestille jeres mad til levering mellem 17:15 og 19:00, og så vil den blive leveret af Lyngby-spillerne. Ellers vil det også være muligt at bestille på dagen. Vi tager forbehold for at måtte lukke ned for bestillinger, så vi sikrer os, at alle der bestiller, vil få deres mad leveret af Lyngby-truppen. Vi kan desværre ikke imødekomme ønsker om levering af specifikke Lyngby-spillere.

Blandt alle bestillinger trækkes der lod om et gavekort til en Postgaardens Madhus restauranter på samme beløb, som du bestiller for.

Alle bestillinger skal foregå via telefon eller mail. Forudbestillinger på mail skal sendes til booking@nohopartners.dk, og ved bestilling via telefon skal det ske til:

Cock’s & Cows – 69 69 60 00 – SE DERES MENU HER
Pizzeria Luca – 92 15 69 69 – SE DERES MENU HER
Chicks by Chicks – 69 16 17 00 – SE DERES MENU HER

Betaling kommer til at foregå via MobilePay. Levering kun inden for 10 km af restauranterne. Det er IKKE muligt at benytte et rabatkort til sin bestilling – til gengæld er leveringen ganske gratis.

Gå ikke glip af lokalopgøret mod FC Nordsjælland
KØB BILLETTER HER

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter