Optakt & trup: De Kongeblå møder OB hjemme på Lyngby Stadion

Entré:
– Ved køb af billet online: Voksen 100,- / pensionister 70,- / børn 70,-
– Ved køb af billet på stadion: Voksen 130,- / pensionister 100,- / børn 100,-

Skal du med til Lyngby vs OB?
KØB BILLET TIL KAMPEN HER

Når Odense Boldklub kommer på besøg denne weekend, skal De Kongeblå både revanchere sidste weekends nederlag til Randers FC samt det første opgør imod OB denne sæson. Dermed håber vi på et godt fyldt Lyngby Stadion på søndag kl.14.00, når runde 16 i 3F-Superligaen bliver sparket igang. Med kun tre hjemmekampe igen inden vinterpausen er det ved at være sidste chance for at opleve Superliga-fodbold på Lyngby Stadion og give drengene den støtte, de fortjener oven på et flot efterår. Kurhotel Skodsborg er kampsponsor til opgøret, hvor der vil være aktiviteter og konkurrencer i fanzonen samt en pausekonkurrence om Sunday Stay.

Truppen til kampen:
33. Emil Kornvig (U19)

Program for dagen:
12.00
Manicure, cupcake dekoring (så længe lager haves), konkurrencer og forhindringsbane i badekåber i Faxe Kondi Fanzonen
12.00
Stadion åbner, hvor Haakon og Black Jack står klar til at tage mod både store og små vikinger i den Faxe Kondi Fanzonen!
13.00-13.30
Mød nogle af Lyngbys førsteholdsspillere i fanzonen til autografer, selfies og highfives
14.00
Kampstart Lyngby Boldklub – OB
14.45-14.50
Chili Chicks synger Lyngby-sange i pausen af kampen
14.50-15.00
Kurhotel Skodsborg pausekonkurrence – VIND ET SPAOPHOLD FOR TO PERSONER!!!
15.45
Kampen er slut – tak for idag og vi ses igen fredag 29/11 klokken 19:00 mod FC Nordsjælland

Rundens modstander: OB
Denne weekend kommer Odense Boldklub på besøg, når Lyngby Stadion byder velkommen til runde 16 i 3F-Superligaen. Rundens modstander fra Fyn kommer til opgøret med nederlag i deres to seneste udekampe som er blevet tabt til AGF & AaB. Dermed indtager OB fjerdepladsen i 3F-Superligaen inden weekendens opgør, hvor gæsterne vandt det første indbyrdes opgør i sæsonen over De Kongeblå fra Lyngby Boldklub tilbage i juli. Fynboerne har i deres to angribere to yderst farlige herre, hvor Sander Svendsen er noteret for 8 mål, og Bashkim Kadrii som er noteret for 7 mål denne sæsonen. Begge angribere kom ‘desværre’ på tavlen i sæsonens første opgør mellem OB og Lyngby. Kampen bliver også et gensyn med flere tidligere Lyngby-drenge, når Ryan Johnson Lauersen, Oliver Lund og Jeppe Tverskov som alle vender tilbage til Lyngby Stadion.

Bliv en fast del af Lyngby-fællesskabet
Køb dit sæsonkort her

Adgangsforhold
Til kampe på Lyngby Stadion vil hjemmeholdets tilskuere skulle benytte indgangene på den nordlige side af stadion, og de skal gå igennem kolonihaverne, ved klubhuset og træningsbanerne, og udeholdets fans skal benytte indgangen i den sydlige ende af stadion. Vi anbefaler parkering i god tid i Lyngby Idrætsby- eller DTUs parkeringspladser, der er tæt på Lyngby Stadion eller ved stadion hvor der er begrænsede pladser.

Information – Fans af Lyngby Boldklub
– Lyngby fans skal benytte indgangsvejen igennem Havekolonien Stadion nord-øst fra Lyngby Stadion som ved alle andre kampe
– Det er vigtigt at alle, som køber billet til siddepladser til opgøret, benytter den anviste plads på billetten
– Køb din billet i god tid for at sikre dig plads på Lyngby Stadion – På den måde sparer du også penge