Søndagsforkælelse med Kurhotel Skodsborg mod OB

Efter en uhyggelig vigtig sejr mod AC Horsens i seneste hjemmekamp skal vi igen forsøge at jagte tre point og opretholde vores gode hjemmebanestatistik. Denne gang tager vi imod OB, når Lyngby Stadion lægger græs til Superligaens 16. spillerunde.

Vi vil sammen med dagens kampsponsor Kurhotel Skodsborg invitere til en søndag fuld af forkælelse – både på og udenfor banen – hvor der blandt andet vil være et spa-ophold for to personer på højkant i vores pausekonkurrence. Se mere om dagen længere nede på siden og følg med de kommende dage, så du også er med på, hvordan du kan få fingrene i det lækre spa-ophold på Kurhotel Skodsborg ?

Sørg for at sikre dig en god plads til kampen lige her → https://shop.lyngby-boldklub.dk/kampe/lbkob10112019

Eller også kan du fra blot 50 kr. om måneden få dit eget sæsonkort til Lyngby Stadion her → https://shop.lyngby-boldklub.dk/season_cards

Programmet for dagen

12.00
Manicure, cupcake dekoring (så længe lager haves), konkurrencer og forhindringsbane i badekåber i Faxe Kondi Fanzonen
12.00
Stadion åbner, hvor Haakon og Black Jack står klar til at tage mod både store og små vikinger i den Faxe Kondi Fanzonen!
13.00-13.30
Mød nogle af Lyngbys førsteholdsspillere i fanzonen til autografer, selfies og highfives
14.00
Kampstart Lyngby Boldklub – OB
14.45-14.50
Chili Chicks synger Lyngby-sange i pausen af kampen
14.50-15.00
Kurhotel Skodsborg pausekonkurrence – VIND ET SPAOPHOLD FOR TO PERSONER!!!
15.45
Kampen er slut – tak for idag og vi ses igen fredag 29/11 klokken 19:00 mod FC Nordsjælland

Som altid krydser vi vores kongeblå-fingre i håbet om at se så mange på lægterne som overhovedet muligt! ?

#SammenForLyngby