Flere kongeblå-talenter udtaget til ungdomslandsholdene!

Frem imod næste måneds landskampe er flere kongeblå-talenter udtaget til landsholdstjeneste på tværs af ungdomslandsholdene. Her skal Frederik Winther med U19-landsholdet til EM-kvalifikations kampe imod Finland, Færøerne og Frankrig, hvor samtlige kampe bliver afviklet på det nybyggede Køge Stadion. Filip Panjeskovic er udtaget til U17-landsholdet, der skal en tur til fodboldens hjemland og spille testkampe til en mini-turnering i England. Her møder Panjeskovic og U17-landsholdet England og Tjekkiet i de to kampe, hvor Panjeskovic får muligheden for at vise sig frem. Til den kommende U15-Future landsholds træningssamling skal William Steinsdorsson og Ferdinand Erritzøe vise sig frem for træner teamet, når samlingen finder sted d. 11 november i Ballerup Super Arena. Du kan læse meget mere om kampene og samlingen længere nede i artiklen!

Bliv en fast del af Lyngby-fællesskabet
Køb dit sæsonkort her

Winther og U19-landsholdet skal spille Danmark tættere på EM
Efter en stor sæson indtil videre i 3F-Superligaen for Frederik Winther er det unge talent udtaget til U19-landsholdets EM-kvalifikations kampe, der finder sted mellem d.13 november og d.19 november. Dermed får det kongeblå-talent muligheden for at vise sig frem på den internationale scene, når U19-landsholdet møder Finland, Færøerne og Frankring i kampe, der alle bliver spillet på det nybyggede Køge Stadion. Winther har indtil videre optrådt i fire U19-landskampe, hvor det er blevet til en sejr og tre uafgjorte, som betyder Winther er ubesejret for U19-landsholdet. Du kan se de kommende kampe nedenfor, hvis du vil støtte Danmark og Winther til den kommende landsholdspause!
Du kan finde mere information her samt finde DBU’s facebook event til EM-kvalifikationskampene her!

U19-landsholdets EM-kvalifikationskampe:
Danmark – Finland
D.13 november kl. 19.00 / Køge Stadion

Danmark – Færøerne
D.16 november Kl.18.00 / Køge Stadion

Danmark – Frankrig
D.19 november Kl.18 / Køge Stadion

Bliv klar i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket
Shop dit merchandise her

U17-landsholdet med Panjeskovic skal teste imod England og Tjekkiet
Vores unge midtstopper Filip Panjeskovic er igen med på U17-landsholdet, når de unge talenter skal spille test kampe til en mini-turnering i England denne måned. Her skal Danmark møde værterne fra England på The Impact Arena og Tjekkiet på St. George Park. Panjeskovic kommer til samlingen oven på flere flotte landskampe sidste måned, hvor det unge talent også kom på tavlen med et fremragende solo mål i bagagen.

U17-landsholdets mini-turneringskampe:
England – Danmark
D.15 november kl.19.00 / The Impact Arena

Danmark – Tjekkiet
D.17 november kl.14.00 / St. George’s Park

Oplev stemningen på Lyngby Stadion
Køb billet til Lyngby – OB HER!

Steindorsson og Erritzøe skal vise sig frem til U15-future samling
Denne måned samles U15-Future landsholdet i Ballerup til træningssamling i Ballerup Idrætsby, hvor William Steinsdorsson og Ferdinand Erritzøe skal repræsentere Lyngby Boldklub. Til samlingen får de to unge talenter muligheden for at vise sig frem og spille sig tættere på den kommende ungdomslandshold, hvor spillere til denne samling udelukkende er fra hold, som er placeret i den østlige del af Danmark.

Læs også: Alle pladser er frigivet – Køb dit sæsonkort nu

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (C): Per Kjærbye / Fodboldbilleder.dk