Nielsen: Vi rammer ikke dagen

Christian Nielsen var en skuffet cheftræner efter nederlaget i Randers søndag eftermiddag. De Kongeblå var i anden halvleg meget på bolden, men fik desværre ikke scoret mere end det ene mål, som Emilio Simonsen satte ind efter 70 minutter:

”Det er ikke nok at være på bolden, man skal også skabe noget, og der mangler vi den sidste kvalitet. Kvaliteten mangler i den sidste aflevering, de offensive vendinger og de afslutninger vi får”.

Randers FC fik scoret to mod De Kongeblå og Christian Nielsen måtte konstatere, at de var mere effektive:

”Vi må også bare sige, at Randers er kyniske og omsætter det de har til mål. Vi rammer ikke dagen, og vi rammer ikke den præstation, som vi gerne vil, og det skal man på udebane i Superligaen. Lige nu er vi mest skuffede over vores egen præstation”.

Heldigvis kan Christian Nielsens tropper allerede tage “hævn” om en uge, når OB gæster Lyngby Stadion, hvor der er kampstart kl. 14:00. Husk at købe billet, så du ikke går glip af en spændende kamp og hyggelig eftermiddag.

GÅ IKKE GLIP AF KAMPEN MOD OB
KØB DIN BILLET HER

Læs også: Alle pladser er frigivet – Køb dit sæsonkort nu

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (c) Per Kjærbye/fodboldbilleder.dk