Optakt & trup: Randers FC venter i svær udekamp

GÅ IKKE GLIP AF KAMPEN MOD OB
KØB DIN BILLET HER

Lyngby Boldklub kom tilbage på sejrskurs igen efter en flot comeback-sejr over AC Horsens sidste weekend. Efter sejren er De Kongeblå aktuelt placeret på en 9. plads inden mødet med Randers FC denne søndag, som med et enkelt point mere indtager 7. pladsen i 3F-Superligaen. Lyngby-holdet har besejret ‘Kronjyderne’ i denne sæson med 2-0 hjemme på Lyngby Stadion, men De Kongeblå har gennem tiden haft det svært på Cepheus Park, så holdet har brug for alt den opbakning, de kan få. Vi håber, mange Lyngby fans tager turen til opgøret, som spilles søndag kl.12.00.

Truppen til kampen:
26. Frederik Gytkjær
30. Marcel Rømer
33. Emil Kornvig (U19)

Bliv en fast del af Lyngby-fællesskabet
KØB DIT SÆSONKORT HER

Rundens modstander: Randers FC
I 15. runde af 3F-Superligaen gæster vi Randers FC, som i tabellen ligger et enkelt point foran De Kongeblå før søndagens opgør. Randers kommer til opgøret med en sejr i midtugen over Viby, som blev slået ud af Sydbank Pokalen af ‘Hestene’ fra Kronjylland. Seneste 3F-Superliga opgør for værterne var sidste weekend imod Brøndby IF, hvor holdet tabte med hele 5-2 i en høj dramatisk kamp på Vestegnen. Her blev førstemålmanden Patrick Carlgren udvist og har dermed karantæne imod Lyngby Boldklub denne søndag, hvor det forventes at reserve-keeper Jonas Dakir vogter buret imod ‘Vikingerne’. Randers FC har i Saba og Marvin Egho en yderst farlig angrebsduo, der til sammen har lavet 11 mål i denne sæson af 3F-Superligaen.

Adgangsforhold
Når vi på søndag gæster Cepheus Park Randers og Randers FC, er vi blevet tildelt den overdækkede udeholdssektion Quickpot tribunen, ved indgang D. Køber De Kongeblå fans billet online er der 20,- at spare, sammenlignet med køb af billet på stadion. Der er til opgøret ikke arrangeret fanbus til opgøret, hvor medrejsende fans til opgøret tager turen i bil eller med tog til Randers Station, hvor der vil være 15′ minutters gågang. Du kan finde billet til opgøret gennem linket her!

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter

Foto: (c) Per Kjærbye/fodboldbilleder.dk

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe