Lyngby BK fører eSuperligaen efter fremragende sæsonstart

I sidste uge kunne vi bringe jer den glædelige nyhed, at Danske Bank blev eSport-partner i Lyngby Boldklub, hvor de blandt andet pryder trøjerne på vores FIFA-spillere. I denne uge kan vi så bringe jer en skøn nyhed om, at vores FIFA-hold fører eSuperligaen efter en flot sæsonstart! Det er blevet til fem sejre og kun et nederlag, hvilket gør de fører med 15 point, som er to flere end Hobro på andenpladsen. Seneste sejrede drengene mod de tidligere mestre fra Brøndby IF, og det har været højt niveau fra de kongeblå-spillere, hvilket coach Mikkel Haller er stolt af:

“Jeg er stolt af, at drengene har levet op til det niveau, som jeg ved, at de har. Det har gjort, vi har vundet nogle flotte og til tider overbevisende sejre i vores første kampe. Der er “kun” spillet en tredjedel af kampprogrammet, og der er lang vej endnu, for at vi skal nå vores mål om at komme i top-8. Men med den gode sæsonstart, så arbejder vi da hårdt henimod top-4, hvilket ville give direkte adgang til play-off. Ambitionerne i truppen er store, og det er skøn gruppe at arbejde med. Selvfølgelig er det også fedt, at andre hold begynder at snakke om, at vi er en af favoritterne til top-4 nu, selvom vi måske ikke var spået som det i starten” lyder det fra coach, Mikkel Haller.

Flot præstation af drengene, som skal forsøge at fortsætte den gode sæsonstart på søndag, hvor Randers FC venter. Du kan se vores eSuperligaspillere hver søndag og mandag, hvor der spilles FIFA20 i eSuperligaen live på Dplay og Canal 9. Hvis du kunne tænke dig at være publikum og se Lyngby Boldklubs kamp for top-8, kan du se alle grundspilkampe i Lyngby hos BMW / Jan Nygaard på Firskovvej 33.
Du kan få gratis billetter til eSuperligaen HER

Nedenfor kan du se resultaterne for de første seks runder samt tidspunkterne for de næste to runder.

De første otte runder ser således ud:
Søndag d. 13. oktober 2019 kl. 18.30
OB 4 – 4 Lyngby Boldklub – Sejr (regel om udebanemål)

Mandag d. 14. oktober 2019 kl. 20.45
Lyngby Boldklub 1 – 2 Hobro IK – Nederlag

Søndag d. 20. oktober 2019 kl. 19.30
AC Horsens 3 – 5 Lyngby Boldklub – Sejr

Mandag d. 21. oktober 2019 kl. 20.45
Vejle Boldklub 0 – 3 Lyngby Boldklub – Sejr

Søndag d. 27. oktober 2019 kl. 18.30
FC Helsingør 1 – 4 Lyngby Boldklub – Sejr

Mandag d. 28. oktober 2019 kl. 20.45
Brøndby IF 1 – 2 Lyngby Boldklub – Sejr

Søndag d. 3. november 2019 kl. 18.00
Lyngby Boldklub – Randers FC

Mandag d. 4. november 2019 kl. 18.00
FC Midtjylland – Lyngby Boldklub

Bliv Superliga-klar i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket
Shop dit merchandise her

Læs også: Alle pladser er frigivet – Køb dit sæsonkort nu

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.