Kom til (u)hyggelig dag mod Horsens på søndag

Et udsolgt Lyngby Stadion var proppet til renden, da 8.547 tilskuere overværede braget mod Brøndby IF! Allerede på søndag er der kamp på grønsværen igen, når Den Gule Fare fra AC Horsens tørner sammen med De Kongeblå fra Lyngby Boldklub. Vi håber selvfølgelig, at der igen vil være proppet med tilskuere på lægterne, så vi sammen kan skabe nogle ligeså flotte rammer, som det var tilfældet mod Brøndby! ?

Køb din billet til kampen her

Eller du kan få din egen plads på stadion fra 50 kr, om måneden her og tilslutte dig de 600 andre sæsonkortholdere: https://shop.lyngby-boldklub.dk/season_cards

Det bliver en dag på stadion i Halloween-temaets tegn, hvor fanzonen vil være spækket med udklædte fanzonecrew, uhyggelige konkurrencer og andre skræmmende aktiviteter. Og der vil være gratis popcorn til alle udklædte børn. Der udover kigger Smokestack-BBQ også forbi med deres lækre burgere, som I ville kunne købe i Faxe Kondi Fanzonen. Aktiviteterne vil løbende blive opdateret, så husk at holde øje.

Vi håber at se en masse tilskuere på lægterne, så vi sammen kan gøre tilværelsen ekstra uhyggelig for østjyderne ?

Læs også: Alle pladser er frigivet – Køb dit sæsonkort nu

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto: Per Kjærbye / Fodboldbilleder.dk