Vigtig information til Brøndby-kamp

Søndag d. 20 oktober kl. 18:00 kommer Brøndby IF forbi Lyngby Stadion, til en kamp hvor der forventes mange tilskuere, og der kan blive udsolgt. Der er allerede solgt rigtig mange billetter, og derfor har vi samlet en mængde vigtig information til jer i denne artikel, som gælder for begge hold, som skal læse informationen længere nede i artiklen for at alle får den bedste oplevelse i forbindelse med kampen!

Vores kære kampsponsor Brolægning Sjælland vil gerne forkæle de kongeblå fans lidt ekstra, og de giver de første 300 øl. Derudover vil der både for hjemme- og udeholdets fans være happy hour mellem kl. 16-17, hvor der vil være to øl for 50 kr., så der er endnu en grund til at komme tidligt. Husk at indgange åbner kl. 16, så man kan komme i god tid, og vi glæder os til et brag af en kamp!

Køb billet til Lyngby BK – Brøndby IF
Find din billet her!

Information – Fans af Lyngby Boldklub
– Lyngby fans skal benytte indgangsvejen igennem Havekolonien Stadion nord-øst fra Lyngby Stadion som ved alle andre kampe. Alle andre indgangsveje til stadion vil være lukket for at adskille fansene fra de to hold.
– Det er vigtigt at alle, som køber billet til opgøret, benytter den anviste plads på billetten, da vi forventer udsolgt af siddepladser på Lyngby Stadion
– Køb din billet i god tid for at sikre dig plads på Lyngby Stadion – På den måde sparer du også penge.
– Kom på Lyngby Stadion i god tid, for at undgå kø i indgangen – afsæt ekstra tid til at komme ind på stadion, til visitation og evt. parkering.
– Man skal være meldt ind i vores børneklub senest torsdag, hvis man skal anvende dette kort som adgang. Ellers giver det først adgang til næste hjemmekamp mod Horsens.
– Alle normale sæsonkort giver selvfølgelig adgang, som de plejer.

Information – Fans af Brøndby IF
– Brøndby IF fans skal til opgøret købe billet til udebaneafsnittet, hvor der er tildelt 2.600 pladser – der er pt. under 1000 billetter tilbage.
– 600 af pladserne er på Østtribunen er overdækket og kræver speciel billet for at få adgang hertil. BIF ønsker stemningstribunen på dette afsnit, og alle som køber billet hertil vil få udleveret et armbånd ved indgangen, der giver adgang til det overdækkede afsnit – DETTE AFSNIT ER UDSOLGT!
– Alle fans skal benytte ‘Indgang 1’ i den sydvestlige ende af Lyngby Stadion bagved Jetbull-tribunen
– Det er IKKE tilladt at købe billet til Lyngby-afsnittene, hvor eventuelle fans fra udeholdet vil blive afvist i døren uden refundering af billetten
– Kom på Lyngby Stadion i god tid, for at undgå kø i indgangen – Forvent ekstra tid i forbindelse med parkting og visitering
– Indgangene åbner to timer før kampstart og der er Happy Hour fra kl. 16-17 med 2 fadøl for 50 kr.
– Husk at holde dig opdateret helt frem til kampstart.

Billet priser på Lyngby Stadion:

Køb online Køb på stadion
Voksen100 kr.130 kr.
Børn u/1470 kr.100 kr.
Studerende*70 kr.100 kr.
Pensionister70 kr.100 kr.

* Prisen gælder aktive studerende og gyldigt studiekort skal fremvises ved indgangen sammen med billetten.

Stadion oversigt kan findes HER i bunden af linket

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.