Magasin Lyngby & Lyngby Boldklub holder efterårsferie sammen!

Magasin Lyngby og Lyngby Boldklub skal finde indløbsbørn til søndagens brag mod Brøndby IF!
Er dit barn mellem 6 og 12 år? Og kunne dit barn tænke sig at være indløbsbarn til en Lyngby kamp, endda til en af de største kampe på året? Så er det nu I skal slå til! For imorgen onsdag skal vi finde de 22 børn, som skal gå med spillerne ind til søndagens kamp mod Brøndby IF den 20/10 klokken 18:00. Her er der også mulighed for at møde nogle af Lyngbys førsteholdsspillere, få taget nogle billeder med dem og også få skrevet lidt autografer på sin yndlings Lyngby-trøje. Selvfølgelig vil der også være lidt forskellige konkurrencer samt en lille Lyngby Boldklub pop-up fanshop.

FIND VORES EVENT PÅ FACEBOOK LIGE
HER OG MELD DIG TIL

Vi trækker lod af to omgange i Magasins børneafdeling på 1. sal, hvilket betyder der er to muligheder for at smide et lod i vores lodtrækningspulje. Første gang er fra 14:00-16:00, hvor man vil kunne hilse på to af vores angribere Emil Nielsen og Frederik Gytkjær, mens man anden gang, fra 16:00-18:00, kan sige hej til to af vores forsvarsspillere, når Lasse Fosgaard og Frederik Winther stikker snuden forbi til autografer og selfies.

Køb din billet til ÅRETS KAMP lige her

Vi håber på at en masse mennesker vil holde deres efterårsferie sammen med os og Magasin imorgen, så vi kan finde de 22 børn som kan få sig en kæmpe en på opleveren!