Optakt & trup: DERBY-DAG!

Bliv en fast del af Lyngby-fællesskabet
KØB DIT SÆSONKORT HER

Det er blevet tid til årets første “Nordsjælland-derby”, når Lyngby Boldklub fredag skal en tur til Farum! Derbyet har fået endnu mere betydning end håneretten, efter De Kongeblå med to flotte sejre i streg aktuelt kun er et enkelt point bagved Farum-klubben i 3F-Superligaen. Her skal sejrsstimen udbygges, og der er lagt op til et brag af en kamp i 3F-Superligaen, hvor vi håber at se mange Lyngby-fans på lægterne, når kampen fløjtes igang kl.19.00!

Tag os gerne i jeres Instagram-stories i aften med @lyngbyboldklub, så reposter vi gerne, og husk jeres tørklæder! #SammenForLyngby

Truppen til kampen:
30. Marcel Rømer
Ertugrul Teksen
Casper Kaarsbo

Klar til Derby? – Find dit merchandise i Lyngby Shoppen!
Shop merchandise her

Rundens modstander: FC Nordsjælland
Fredagens modstander får ikke nogen større introduktion.
Holdet fra Farum indtager aktuelt en syvendeplads i 3F-Superligaen, et point foran De Kongeblå inden fredagens derby, der spilles oppe på Farum Parks kunstgræsbane. Mandskabets topscorer Isaac Atanga har været brandvarm denne sæson og er værd at holde øje med til fredagens derby. Derudover har holdet købt de to nye profiler Kian Hansen og Mads Thychosen i FCM, som kom til Farum med en masse rutine og kvalitet til at supplere de unge talenter fra akademiet.

Adgangsforhold
Når vi gæster Farum ude på fredag, vil der blive sendt to fulde fanbusser afsted, som kører direkte til udebaneafsnittet. Var man ikke så hurtig at tilmelde sig, og derfor tager turen selv anbefaler vi at tage det offentlige til kampen, eller for dem der har bil, kører selv. Parkeringsmulighederne er dog begrænset i området omkring Right to Dream Park, hvor chancen for en plads vil være størst i på omkring liggende villa veje samt klubbens egen parkeringsplads. Vi skal benytte indgangen i den østlige ende af stadion, samt vi anbefaler alle medrejsende fans at købe billet på forhånd HER!

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter

Foto: (c) Per Kjærbye/fodboldbilleder.dk