Lyngby Boldklub fortsætter sin aktive tilstedeværelse på den danske og internationale FIFA-scene.

Det er med stor stolthed, at vi kan præsentere Lyngby Boldklubs spillertrup til det netop udkommende FIFA 20. Vi er nu klar med et stærkt line-up af spillere og en coach med klare ambitioner på holdets vegne. Coach Mikkel Haller udtaler:

”Vi kommer til FIFA20 med en super god trup, hvor der er super højt individuelt niveau, men også god bredde. Jeg tror på, at vi har niveau til at være i top 8 i Danmark” siger Mikkel tilføjer: ”Grunden til at jeg har ønsket en bred trup med fem spillere er, at der er en del internationale kvalifikationer til turneringer og forhåbentligvis en hjemlig liga. Derfor er det vigtigt, at vi har en trup, som er bred nok til at dække både hjemlige ligaer og turneringer samt evt. internationale turneringer, som kan have sammenfald i dato for afviklingen.”

Sidste år bestod truppen af tre spillere, der alle spillede med i den hjemlige eSuperliga, men i år er truppen altså udvidet, og der er sket en del ændringer. Mohammed Hamze, Maher Hajj og Mikkel Haller fortsætter fra sidste år, men der vi skal sige velkommen til tre nye ansigter i truppen, som I kan se nedenfor.

Lyngby Boldklub er klar til FIFA20 med følgende trup:
Alexander ”mr_lillelys” Laustrup
Maher ”M.Hajj” Hajj
Mohammed ”Mudi” Hamze
Ibrahim ”Ibo Bacha” Al-Bacha
Oliver ”Don Oli” Kamp Mikkelsen
Coach – Mikkel Haller

Bliv Superliga-klar i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket
Shop dit merchandise her

Læs også: Alle pladser er frigivet – Køb dit sæsonkort nu

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto: Per Kjærbye / Fodboldbilleder.dk