Optakt & trup: Stemningsfyldte Lyngby Stadion venter for Hobro IK

Entré:
– Ved køb af billet online: Voksen 100,- / pensionister 70,- / børn 70,-
– Ved køb af billet på stadion: Voksen 130,- / pensionister 100,- / børn 100,-
– Medlem af børneklubben 0,- (Indmeldelse gennem link)

KØB BILLET TIL KAMPEN HER

Bliv en fast del af Lyngby-fællesskabet
KØB DIT SÆSONKORT HER

Med en vigtig comeback-sejr sidste weekend over Silkeborg IF skal næste skidt tages denne fredag, når Hobro IK kommer på besøg. Lyngby Stadion danner rammer om opgøret, der er en direkte duel mellem nummer 10 og 11 i 3F-Superligaen, hvor begge hold aktuelt har 12 point. Dermed vil en sejr kunne skabe yderligere afstand til bunden af rækken og sende det vindende hold op imod top-6. Til kampen vil der være en masse aktiviteter for alle aldre i fanzonen, hvor der før, under og efter kampen kan man komme forbi vores streetfood-område i fanzonen. Til at slukke tørsten, kan du nyde cocktails hos Bartenderiet eller nappe en fadøl i en af Johns boder, som begge også er at finde i Fanzonen, samt “Den Lange Duo” spiller live-musik og står for underholdningen.

Truppen til kampen:

Bliv klar til Superligaen i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket
Shop dit merchandise her

Rundens modstander: Hobro IK
Hobro kommer til opgøret med en uafgjort i bagagen fra sidste runde, hvor holdet fik reddet et enkelt point efter en sen scoring af målræven Pål Kirkevold. Dermed indtager de aktuelt tiendepladsen i tabellen á point med Lyngby Boldklub før fredagens opgør. Dermed er kampen en direkte duel om vigtige point for begge hold, som med en sejr kan kravle op i tabellen. Topscorer for gæster er ikke overraskende Pål Kirkevold, der har nettet fem gange hidtil i 3F-Superligaen og er bestemt en spiller at holde øje med i opgøret. Til kampen vender den tidligere Lyngby-spiller Rasmus Minor tilbage til Lyngby Stadion, hvor midtstopperen i sin tid i klubben var blandt fansenes favoritter på det kongeblå-mandskab tilbage i 2015. Vi glæder os til at byde Hobro IK velkommen på Lyngby Stadion og håber at se mange medrejsende fans til opgøret!

Adgangsforhold
Til kampe på Lyngby Stadion vil hjemmeholdets tilskuere skulle benytte indgangene på den nordlige side af stadion, og de skal gå igennem kolonihaverne, ved klubhuset og træningsbanerne, og udeholdets fans skal benytte indgangen i den sydlige ende af stadion – Indgang 9. Billetter kan købes online eller på kampdagen, og priserne kan ses øverst i artiklen. Vi anbefaler parkering i god tid på Lyngby Idrætsby- eller DTUs parkeringspladser, der er tæt på Lyngby Stadion.

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter

Foto: (c) Per Kjærbye/fodboldbilleder.dk